Objavljeno: ponedjeljak, 13.03.2006. ljeta Gospodnjeg

BACK TO WORK :(



Prošao je i taj 1. radni dan nakon bolovanja. Ne moram napomenuti da me dočekalo posla 3 x više nego kada sam otišao na bolovanje. Sve sam si nekak mislil da opet zapalim (kao, nisam još skroz ozdravio), ali nema smisla. Dočekalo bi me 5 x više posla. Trenutno je na poslu faza (barem u mome slučaju), da mi više posla dolazi, nego ga ja uspijem obaviti…i nikome ništa. Samo gomilam i hrčkam papire oko sebe…straaaašnooo. Uz to, dobio sam i ocjenu. Dok sam bolovao, ekipa s posla je dobila ocjene. Do sada sam imao ocjenu „zadovoljava“ (to mi je nešto kao dvojkica u školi), a sada, za 2005. dobio sam ocjenu „uspješan“ (to mu dođe četvorkica). Meni osobno je to ocjenjivanje smiješno, al' ekipa totalno brije na to. Pa počnu ogovaranja, pa se bune, pa ovo, pa ono. I onda mene pitaju, kak mene to nikada ne pogodi, a ja im velim; „Gospodo, za 100 godina svi mi bumo ionako pod zemljom i crvi će se gostiti nama, pa ne vidim razlog zašto bih se nervirao oko takve gluposti kao što je ocjena“. Čak sam razmišljao i da se žalim na ocjenu, da mi smanje za jednu, jer sad imaju razlog da me prcaju da još više delam, budući imam dobru ocjenu i moram biti kakti neki primjer. Blah! Neka oni meni vrate moju dvojkicu i nek me puste na miru. A, ak me žele stimulirati, postoji i drugačiji način. Sve u svemu, kao što rekoh u predhodnom post-u, vrijeme je da se obogatim i sve zajedno steram u….

Ovo sam natrkeljao 13.03.2006. u 16:23 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (3) - Ispljuni na papir - #





O temi BACK TO WORK :( izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog