Objavljeno: srijeda, 21.09.2005. ljeta Gospodnjeg

NOGU NA POD...



Obavih kaficu sa kolegama u Spunk-u, sjeo u kola i eto me doma.

Nekaj smo se zabrbljali i veli frend da se ovaj vikend uuuuubiooo ko majka. Veli da je otisel tak daleko, da mu se cijela soba vrtila kad se legnuo.

Tada mi se dogodio flash iz mladjih dana. Sjecam se da sam se grozio onih trenutaka kad legnes u krevet, a on stoji...ali se cijela soba vrti oko njega. Volio sam popiti, buntovnik, srednja skola, prvi izlasci, Jabuka, brijanje, zivi se za petak, ma, oni koji ovdje trose vrijeme citajuci, znaju o cemu pricam. Ali, mrzio sam ringespil, jao kako sam ga mrzio. Cak toliko da sam poceo kontrolirano piti. Znate ono...nadjete granicu.

Tako sam ja uvijek bio "na granici", tuzno gledao svoju ekipu kako se bjesomucno opijaju i nakon svega odlaze svi svojim kucama. No, bitno da moja soba stoji na mjestu. I tako, jedne veceri u Jabuci, sretnem frenda iz starog kvarta. Lijepo se nashankirasmo, zapricasmo I podosta alkohola popismo. No, najednom, iz podsvijesti se javi: "SOBA!", pomislim; "ne smijem vise ni kap popiti, inace bu ringespil!". Nisam ni misao završil kak treba, i stigose jos 2 dupla GP-a. Nisam to smio ni u mislima popiti, a kamoli u ovom trodimenzionalnom realmu. "Cuj, nema sanse da to popijem. Mrzim kad se cijela soba okrece oko mene!", rekoh. A on se samo nasmije i veli; "Stari, samo se legnes i ak se pocne okretati, spusti jednu nogu na pod i sve ti se zaustavi". (?) Nemrem vjerovati da sam bio tako neobavjesten. Mogu se mirne duse ubiti, dovuci doma, legnuti i ak je frka, samo spustim nogu??? Koji sam tenkre. Ne moram vam reci kako sam proslavio svoje prosvjetljenje...jedva sam citav stigao kuci.

Katastrofa. Uletim u kuhinju, ubacim nesto zeludac, skinem se i sjednem na krevet. "Spreman sam za testiranje", pomislim i legnem, zazmirim, a ono "Ooooooo!!"-pocinje. "He, he, he, nesh ti mene...". I hop, noga na pod! Blah.

Ne moram vam ni ovo reci, jel da? Al ajd, priznajem, bio je to pravi rolercoaster. Jedan za pamcenje. Nakon toga držim se granice...

Blah.




Sorry kaj nema čšžnjćđ…pisao sam ovaj post na pocket pc-u, dok je draga svoj post pisala na kompu. :)

... i onda opet zašteka t-com-ov server …



Ovo sam natrkeljao 21.09.2005. u 22:46 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (5) - Ispljuni na papir - #





O temi NOGU NA POD... izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog