Marko Mežnarić

31.12.2014., srijeda

tekst 21. - staronovogodišnji...

...

otkad smo se zadnji put čitali,
dobio sam koju kilicu... istina bog, osjećam se kao da sam dobio najmanje dvadeset, sav sam si napuhnut i ozbiljno razmišljam o kuri laksativa prije nego se večeras otpustim u doček ponoći i novogodišnju noć...
kako ste vi preživjeli blagdanski stol?! imate li mjere kad je obilje u pitanju, ili ste prase kao ja, pa ste se prvo udavili u ribi, a onda odojku, racicama, guskicama, francuskoj, mlincima... kolačima!!!!
cure mi sline...

uglavnom,
božić je prošao... izljubili se, profeštali, razmijenili poklone od srca... smijali se, ponajviše nestrpljenju juniora kad je sjedio "na iglama" za božićnim doručkom i samo čekao da mu netko da mig odobrenja, pa da, glavom naprijed, uleti pod bor i krene trgati ukrasni papir... izgledao mi je k'o valentino rossi na startu utrke, napet k'o puška do zadnje živčane stanice i mišićnog vlakna!!!
djeca ni ne znaju kako im je lijepo, shvate uvijek kad bude prekasno...

ono što slijedi,
ispraćaj je godine na izmaku...
ustvari, ništa se drastično ne događa, samo što stari kalendar zamjenjujemo novim, resetiramo sat na novih 31 536 000 sekundi, al' eto, ljudima je to dovoljan povod za najluđu noć u godini... i znate što?!
to je ok...
u ovom sjebanom svijetu i još sjebanijim vremenima, kad na svakom koraku moraš gledat iza sebe i pazit leđa da ti ga netko ne stjera nabrzaka, ljudima treba ispušni ventil, da malo ispuste paru i olakšaju pritisak... makar to i koštalo koju kunu, svatko nek' napravi onako kako može... evo, ja sam sedam dočeka imao kod kuće, skromno i u krugu obitelji, nismo potrošili ni kune, ali bilo je lijepo, jer smo bili zajedno... ove godine se malo izvodimo ljepša polovica i ja, vjerujem da će isto tako biti lijepo... zaslužili smo, nakon cijele godine hrmbanja i savijanja leđa od posla...

365 dana 2014-e ostavljam iza sebe...
bolje dane čuvam u sjećanju i fotografijama, loše puštam rijeci zaborava...
zahvaljujem se svima koji su u te dane ušli ili izašli iz mog života, svatko je imao neko značenje i svatko me nečem naučio, bilo da sam bogatiji za prijatelja, iskusniji za grešku, mudriji za to isto iskustvo... sve se broji, sve vrijedi, sve znači...

za Novu, 2015-u,
želim si zdravlja, duševnog mira, veselja, pjesme i plesa... sveg ostalog, pa... koliko bude... isto želim svojim najbližima, a svima ostalim nek' se ostvari ono što si sami požele, ono za čim ih srce vuče...

Sretna Vam Nova godina, veseli i zdravi bili!!!

čitamo se, dobri ljudi...

...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.