U Rusiji, svjetsko prvenstvo u nogometu 2018.

17

lipanj

2018


Jučer je bilo veselje nakon pobjede naše reprezentacije protiv nigerijaca u Kaliningradu. Nisam to očekivala, barem ne na način kako se odigralo, ali sve je dobro završilo i navijači su zadovoljni otišli sa stadiona. Navijao je i moj medo kojeg su mi roditelji kupili kad sam slavila prvi rođendan i star je kao naš izbornik Zlatko Dalić, 49 godina. Imam još uvijek u novčaniku sličicu naše reprezentacije koja je igrala na svjetskom prvenstvu 1998. godine. Sjećam se kako sam tada trčala s posla na tramvaj i od tramvaja do doma, da bih stigla pogledati prijenos utakmica na televiziji. Tada mi je šef bio Niko Žitko koji sada živi i radi u Meksiku kao profesor engleskog jezika. U međuvremenu je naučio španjolski, a ja sam u međuvremenu oboljela od multiple skleroze pa više ne mogu trčati. Ipak se veselim prijenosima utakmica na televiziji. Jučer me je zadivio Luk'09a Modrić svojom inteligentnom igrom i zgoditkom nakon dosuđenog jedanaesterca.
Neki ljudi očekuju da naša reprezentacija osvoji naslov prvaka, ali ja mislim da to nije sasvim realno i ne vjerujem u to. Neka igraju dobro i bit ćemo svi zadovoljni.

IMG_0480

Moj medo i danas zauzima počasno mjesto u stanu i kao što vidite, svim srcem navija za Vatrene.

IMG_0481

Naša nogometna reprezentacija iz 1998. godine. Slika koju čuvam u novčaniku.

IMG_0482

Luka Modrić naš najbolji igrač.

Sajam cvijeća ili 53. Floraart...

09

lipanj

2018

Prošle sam subote posjetila tradicionalni Sajam cvijeća koji se već nekoliko godina održava na Bundeku. Ovog puta su samnom išli sinovi i suprug. Bilo je to malo obiteljsko okupljanje i ugodno druženje sa šetnjom i razgledavanjem izložaka te uživanje u fritama i sladoledu.Kupila sam si jednu narukvicu i šećerlemu koju ću valjda danas pojesti. belj
Moja zubarica baš ne bi bila oduševljena , ali ja šećerlemu jako volim, jer me podsjeća na vrijeme kada sam išla u vrtić i kad mi je pokojni djed donosio šećerlemu uvijek kada bi došao po mene nakon vrtića.

Kupola
11
12
13
14
15
16

Nadam se da ovih par sličica vjerno dočaravaju atmosferu s Floraarta. Svima srdačan pozdrav od Mendule.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>