Luda kuća

05

studeni

2017

Moj tata je na neki način " poludio ili podjetinjio ", jer se pod stare dane prijavio na facebook, a na to ga je nagovorila moja sestra. On sam kaže da mu je život luda kuća otkako je na facebooku. Ponekad se toliko zabavi uređivanjem svog profila da zaboravi ručati, a to mu se nikada prije nije događalo.

Prvi facebook prijatelji smo mu bili; sestra, ja i naši muževi, a po tom i moj stariji sin. Sad se mreža prijatelja pomalo širi, tako da je komunicirao i s mojom prijateljicom iz osnovne škole. Živa ludnica! - rekla bih ja. Moj tata bi rekao: "Prva liga!".

Moj mlađi sin postao je nedavno vjernik u baptističkoj crkvi i uskoro ga očekuje krštenje na kojem ćemo biti prisutni kao obitelj. Pozvao je svoje kolege s posla i užu rodbinu. Njegovi kolege s posla su također vjernici u drugim vjerskim zajednicama. Uglavnom, vidjet ćemo i to čudo.




Moj tata i mlađi sin tijekom druženja u kafiću Potepuh iznad Dolca.

<< Arhiva >>