Cvijeće za rođendan i izložba Rodina dan nakon rođendana

22

rujan

2015

 photo b1d6c9bd-0449-4d84-8be3-433733ad48aa_zpsyvo7y8qw.jpg
Prvo cvijeće za moj 48. rođendan. Ove lijepe ciklame poklonila mi je moja fizioterapeutkinja Narcisa. sretan

 photo Picture 010_zps4hwjdwpo.jpg
Drugo cvijeće su bile roze tatine ruže. Tata je po svojem redovitom običaju došao točno u podne. thumbup

 photo Picture 012_zpsjlp8tl3y.jpg
 photo Picture 015_zpsdakq2qsv.jpg
Treće cvijeće je poklonio suprug Vedran.
Tri lijepe ruže u aranžmanu s peruanskom ružom ili ljoskavcem i malo zelenila te finu bombonjeru! Ljoskavaca je bilo nekada i na Medvednici, možda ih ima i danas. Ne znam. kiss

Poklon samoj sebi za rođendan je krasna izložba Rodin-a u Umjetničkom paviljonu u Zagrebu na Zrinjevcu.
Izložba kao da je ljepša nego u Barceloni 1987. godine.

RODIN
 photo Poljubac_zpsownwfs8p.jpg

 photo Poljubac 1_zpskpk26rqu.jpg Poljubac

 photo Poljubac 1_zpskpk26rqu.jpg
Poljubac-Kiss

 photo Thinker_zpsqqquycln.jpg
Mislilac -Thinker

 photo Thinker 1_zpsjg20yldu.jpg


 photo Victor Hugo_zpswzwi35cn.jpg
Victor Hugo

 photo Vrata pakla_zps8g2j1dtm.jpg
Vrata pakla

François-Auguste-René Rodin
(čita se: fQČswa oČgyst YČne TČd[, fransoa ogist rene roden) (Pariz, 12. studenog 1840. - okolica Pariza, 17. studenog 1917.), francuski kipar.

Nakon veličanstvenog Michelangelova renesansnog genija likovna je umjetnost stoljećima čekala njegova nasljednika, sve do 12. studenoga 1840. kada je u Parizu rođen Auguste Rodin. Bio je jedan od vjerojatno najosporavanijih kipara svojega doba, ali i jedini koji je mogao podnijeti laskavu i gotovo nepodnošljivo tešku usporedbu. Rodin je poznat kao jedan od najvećih umjetnika svog vremena. Poznat je po klasičnim skulpturama kao što su Mislilac i Poljubac. Poznat je i po ljubavnoj vezi s kiparicom Camille Claudel.

Skulptura koju je u 20. stoljeću najviše voljela najšira publika je “Poljubac” francuskoga kipara Augusta Rodina. Talent kojim je Bog stvarao čovjeka, preseljen u ruke Rodina, nikoga ne ostavlja ravnodušnim. “Poljubac” osobito vole žene. Muškarce više fascinira čuvena figura “Mislilac” kojom je doista personificiran virtualan proces mišljenja.

Jedno jutro oko 5 sati i 30 minuta ja sam mislila i mislila. Razmjšljala sam da li još uvijek znam Preverovu pjesmu za koju sam dugo mislila da se zove "Poljubac",a ne, zove se "Vrt". Suprug ju je našao na Google-u.

Vrt

Hiljade i hiljade godina
Bilo bi malo
A da bi stalo
U onaj trenutak beskraja
U kome si me ti poljubila
U kome sam te ja poljubio
Jednoga jutra u svijetlu zime
U parku Monsuri u Parizu
U Parizu
Na zemlji
Na zemlji kojoj je zvijezda ime.

Prijevod-Zvonimir Golob

Ovog prijevoda nema na svemogućem Google-u, ovo je prijevod Zvonimira Goloba iz moje glave.

 photo 21b9ad30781a3312d12f4eb3aa07aa4c_L_zpsqjflobob.jpg
Jean Mecinger - Jutro u parku Monsuri

Prijatelji iz toplica!

15

rujan

2015

Štef, Stevo, Petra, Petar, Snježana iz Skrada, Snježana iz Zagreba, Zdenka, Mato, Renata, Vili, Tanja, Gđa Neda, Katarina, Magdalena, Bojan, Vedran i ja. wavethumbup

 photo 95bbd2af-3460-4675-bf83-a2580297ce9f_zpsmgfsboau.jpg
Petar, moj prijatelj iz Sinja sa mnom.

 photo bojan_zpstbxoekqk.jpg
Sin Bojan, Renata iz Slovenije s Viliamom iz Rijeke.

 photo tanjaRenata_zpsa9qn7lih.jpg
Tanja i Renata

 photo licitari_zpsvy8uxmal.jpg
Ova dva srca sam kupila jedno mami, a jedno tati. Tata je dobio, a mamu čeka. Isto takvo srce visi već kod mene u kuhinji. sretan Bili su u braku 15 godina, a rastavljeni su već preko 3o godina. To je život!

 photo Picture 004_zpsq9u1h4hi.jpg
Još ću jednom staviti cvijeće jer ne želim završiti post s rastavom.

 photo karlo5_zpsoyjucaux.jpg
Nećakov 5. rođendan! Petogodišnji Karlo ima jednu tetu i jednu tetku.
Tetu iz Zagreba i tetku iz Beča. wave
Ima didu i nonića. Na proslavi 5. rođendana smo bili svi! fino
Iza Karla vidimo Karlovu sestricu Jagodu. wave

Povratak iz toplica!

04

rujan

2015

 photo Picture 003_zpsyhtecnad.jpg
Sin Bojan i ja nakon mise za Velu Gospu u Varaždinskim toplicama! sretan

 photo Picture 004_zpsq9u1h4hi.jpg
Cvijeće koje sam dobila od gospođe koja radi na otpustu pacijenata
Cvijeće je ubrala posebno za mene toga dana. Još i danas je u vazi.
Mikica nije zadovoljna jer mu ne smije blizu.

Sve putnike namjernike puno pozdravljam!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>