Čokolada za Marka

20

siječanj

2017

Rado se sjetim uvijek lijepih Varaždinskih Toplica. Prošle godine, svim sam terapeutima, kao i svake godine do tada, dala male poklone po završetku terapija, kao zahvalu za dobro obavljen posao. Prošle godine posebno sam poklonila jednu čokoladu terapeutu Marku, kao nagradu što je malo ili nimalo pričao prilikom tretmana, a puno je radio. U jednoj TV-emisiji sam saznala da žene pričaju 12 do 14 puta više od muškaraca, a meni se čini da je to i puno više.Marko bi samo odgovarao kad bi ga netko nešto pitao. Kad ga je terapeutkinja koja je radila zajedno s njim pitala koliko je spavao, on je rekao samo pet riječi: "Jučer sam spavao sat -dva." I to je bilo sve što je imao za reći. Tada sam ga ja pitala kako mu se zove sin, a on je odgovorio: "Pogledajte na leđima." i okrenuo se. Na leđima je bilo istetovirano ime ALEX. To mi je bio odgovor na Markov način. Kada sam mu dala dvije čokolade, malo me čudno pogledao, a ja sam mu objasnila da je ona druga za ALEXA. Uljudno se zahvalio i otišao raditi dalje.



Pogled na toranj crkve u Varaždinskim Toplicama iza grma divlje ruže pokraj Konstantinovog doma.

Prvi san, prvo dijete u Zagrebu i prva šetnja u Novoj godini!

03

siječanj

2017

Moj prvi san u Novoj Godini:

Sanjala sam da opet mogu hodati, na odmoru sam u Selcu i plivam u moru ispred hotela Varaždin. Bio je to jako lijep san.



Kći moje osobne asistentice, Nade, rodila je prvu zagrebačku bebu u Novoj Godini, maloga Luku Bosančića. Nada je treći puta postala baka i obznanila mi je radosnu vijest prvim SMS-om koji sam primila u ovoj godini. Poručila mi je da svakako pogledamo prvi Dnevnik na HRT-u, jer ćemo tako moći vidjeti mamu i bebu. Ova je slika zarobljena iz video prikaza.



Prva šetnja gradom u prvom danu Nove Godine sa sinom Bojanom i suprugom Vedranom. Osjetili smo i povećanje PDV-a na ugostiteljske usluge. Usput smo našli igru mastermind. Netko ju je samo tako odbacio, a nova je novcata i dobro će nam doći u trenucima razonode. Baš sam ju htjela nedavno kupiti.



Pred sam kraj stare godine počeo je pupati božićni kaktus i u prvome danu Nove Godine izgledao je upravo ovako. Njega mi je poklonila mama prije nekoliko godina i nije puno narastao, ali lijepo cvjeta svake godine u isto vrijeme.

Sretna Vam Nova Godina svima!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>