Izlet na Bliznec

30

lipanj

2016

 photo Bliznec_zpsafx8eyu7.jpg
Bojan i ja na malom izletu kod pilane Bliznec u podnožju Medvednice. Prvi naš zajednički izlet bio je na Triglav, Vedran i ja smo hodali, a naš sin Bojan je još bio u trbuhu.

 photo damjan 1_zpsargglr0v.png
Krasne Damjanove fotografije sa Sjemena.

 photo damjan 2_zpszuadyqvj.png

Damjan obožava planinarenje. Isti je kao njegov nonić koji još planinari, a ima skoro 80 godina. Na prvi izlet na Medvednicu je išao 1958.-e kada je rođen moj muž Vedran i od tada planinari.

U spomen na Gospođu Biserku

21

lipanj

2016

Pločica photo Ploica sa scaronkoljkama_zpsfafweqbm.jpg

Lijepa pločica sa šoljkama, sa četiri školjke Petrovo uho za koje mi je Gospođa Biserka nedvno preko facebooka napisala kako ih nikada nije vidjela.

 photo eb55b311-6782-4c77-9cb8-037571ddd2d6_zpst1vgf4h8.jpg

Cvijeće za Biserku.


 photo p1_zpsoyvxmo0o.jpg

Ovo je pokojna gospođa Biserka sa sinom Richardom.

 photo p2_zps1hqy1or1.jpg

Pokojna gospođa Biserka Gruica kao mlada djevojka. Pokoj njenoj divnoj duši.

51. izložba cvijeća u Zagrebu

12

lipanj

2016

Namjerno u naslovu izbjegavam naziv Flora Art, jer mi nekako ne odgovara taj naziv.

 photo natascarona i Bojan 2_zpsyfpygyfw.jpg

Na parkiralištu pred ulazom na Bundek, sa sinom Bojanom. Bilo je lijepo subotnje poslijepodne, ne previše vruće, a i parkirno mjesto se nije teško nalazilo.

 photo Na otvorenom_zpsr8yu7yrj.jpg

Kao i uvijek do sada, ovoga puta su travnjaci parka također bili lijepo uređeni.

 photo Nagraeno_zpsnw2etnwh.jpg

Cvjetna "instalacija" koja je osvojila posebnu nagradu.

 photo Na Floraartu_zpsmnynno49.jpg

U zatvorenom izložbenom prostoru, posebno svježe su djelovale ove bijele i plave hortenzije.

 photo Natascarona na Floraartu_zps6gf6i06n.jpg

Bez fotografiranja za uspomenu, naravno, nije moglo proći, tako da sam i ja ponovo tu.

 photo Strossmartre_zpse1unl8og.jpg

Ovaj prelijepi cvjetni portal na Strossmartre-u, nalazio se isto u zatvorenom izložbenom prostoru.

 photo Matoscaron od mahovine_zpsqpw1gu0x.jpg

Sam je na klupi Strossmartre - a sjedio Matoš od mahovine.

 photo Bojan i Matoscaron_zpslqooydax.jpg

U jednom trenutku odlučio se Matošu pridružiti Bojan i naš je fotograf to vrijedno zabilježio.

Ovogodišnja izložba cvijeća bila je uglavnom na razini prošlogodišnje i razinama onih od prije nekoliko godina. Ne mogu se oteti dojmu; što dalje idemo, to su izložbe sve skromnije, ali sve u svemu bilo je i dobro i lijepo. Mi ionako ne tražimo previše. Kao na pravom sajmu, pojela sam jedne " poderane gaće", frite i dva sladoleda, a kod kuće sam lizala kupljenu šećerlemu.

Znate li vi što je šećerlema? To je lema od šećera. Tako se je znao šaliti moj tata.




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>