Stare i nove slike

31

svibanj

2016

 photo IMG_20160521_124900_zpsm2r10j8f.jpg

Alojzije Stepinac. Velika mi je želja bila posjetiti njegov zavičaj, a prilika mi se pružila prije dva tjedna.
Posjetila sam crkvu Presvetog Trojstva u Krašiću i ostala ugodno iznenađena unutrašnjošću sakralnog objekta te ozračjem cijelog mjesta.

 photo IMG_20160521_124921_zps5om7almd.jpg

Evo još jednog detalja iz spomenute crkve.

 photo IMG_20160521_125103_zpsav1ys6gp.jpg

Lijepo izrađena drvena vrata.

 photo IMG_20160521_124946_zpspcp6xqim.jpg

Još jedan detalj interijera.

 photo IMG_20160521_125519_zpsgfxkdlnf.jpg

Još jedan krasan detalj, ali u stvarnosti mi se crkva ukazala manja nego što sam to doživljavala prilikom TV prijenosa mise, svakog proljeća.

 photo IMG_20160521_124500_zpsu8vzsxde.jpg

Stariji sin Bojan i ja ispred ckve Presvetog Trojstva u Krašiću.

 photo Natascarona i golubovi_zpsxfxzmv4c.jpg

Prije trinaest godina hranila sam golubove u Veneciji.

 photo Troje na mostu_zps4uv3fefu.jpg

Sa sinovima, Bojanom i Damjanom, na jednom od venecijanskih mostića.

 photo Bojan pije_zpsfmdqrq3c.jpg

Ova je slika čisti dokaz da se ne može živjeti bez vode, pa bilo to i u Veneciji. Mladi Bojan nalazi osvježenje na Trgu Svetog Marka.

Slike s izložbe u Muzeju Mimara, povodom sto godina islama u Hrvatskoj

20

svibanj

2016

U muzeju Mimara nedavno je održna izložba naziva Modra rijeka, raznobojni pritoci. Izložba organizirana povodom stote godišnjice pravno institucionaliziranog islama u Hrvatskoj i predstavljala je djela dvadesetak slikara bošnjačkih korijena, poteklih izravno iz Bosne ili iz obitelji koje su se prethodno udomaćile u novoj sredini.

Posjetila sam izložbu u pratnji supruga i starijeg sina koji su također bili zainteresirani razgledati istu.
Serija slikarskih ostvarenja koju Vam predstavljam fotografirana je kamerom smartphonea i možda nije dostatne kvalitete, ali to je moj odabir koji sam željela podijeliti s Vama.

Zanimljivo je napomenuti da su neke slike Mersada Berbera i ostalih bošnjačkih slikara vlasništvo kolekcionara doktora Asima Kurjaka, što je jasno napomenuto uz svako takvo djelo, a mene je to ugodno iznenadilo.

Niz slika koje slijede nisu označene ni nazivom ni autorom. iako će poznavaoci njihovih autora svakako znati o kome ili o čemu se radi.

Saznala sam da je Mersad Berber rođen 1940. , a preminuo 2012. godine.

Na kraju je karikatura Ismeta Voljevice, Grga, koji je godinama uveseljavao čitatelje Večernjeg lista.
Jesi li vidio danas Grgu? Tim je pitanjem mnogima nekad počinjao dan. Objavljeno je 12830 Grga.
Ismet Ico Voljevica rođen je 18.srpnja 1922. u Mostaru, a preminuo 30. listopada 2008. u Zagrebu.


 photo Konjo 1_zpsuxktxfsd.jpg

 photo Konjo 2_zpss1uwevqs.jpg

 photo Ona i On sexy_zpsfplwh8jj.jpg

 photo Kroscaronnja_zps6cjwusvt.jpg

 photo Voarnica_zpsjmknlmix.jpg

 photo enski portrait_zps3za46jy0.jpg

 photo enski portrait 2_zpsyzirzfdc.jpg

 photo Muscaronki portrait_zps6dpfcg9m.jpg

 photo enski portrait 3_zpslxdgv5o0.jpg

 photo Ribari_zpsw6xk33d6.jpg

 photo GRGA_zpswquavxup.jpg



Dvije predstave u kazalištima "Komedija" i "Kerempuh" + cvijet klivija

10

svibanj

2016

 photo k em ph_zps00uzrecc.png

Predstava "Političko vjenčanje" od Fadila Hadžića u kazalištu Kerempuh. U predstavi se radi o dvojbi: vjenčanje u crkvi ili na općini. Na kraju se vjenčanje uopće i ne desi. Roditeljima djece je ipak drago što su se upoznali i postali prijatelji.

 photo maksima_zpssil3tobl.jpg

Predstava "Gospođica iz Maksima" u kazalištu Komedija. Malo starija predstava, scenarij predstave otprilike iz vremena Prvoga svjetskoga rata. U predstavi se radi o pokušaju da se situacija lažno predstavi te iz toga proizlaze brojni komični nesporazumi. U predstavi se pojavljuju brojni likovi, od prostitutki do generala i otmjenog društva. Ukupno likove predstavlja preko dvadeset glumaca. Jedna od glumica je Jasna Bilušić koja je samnom išla u osnovnu školu, a najprije sam je prepoznala po njenom glasu.

 photo Picture 001_zpsnnktr3fr.jpg

Cvijet Klivija je nedavno procvijetao među cvijećem na našem stubištu! Iako ne dobiva mnogo sunca, već dulje vrijeme cvijeta!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>