Svima sretna Nova Godina!

31

prosinac

2015

 photo Natascarona 1_zpszccnhi2q.jpg

Sretni trenuci u Dvorani Lisinski.


 photo Pscaronenica_zpsbjuzlmyl.jpg

Mendula i pšenica koju smo posijali za Macu.

Ovim skromnim postićem zaželjela bih svima sretnu Novu Godunu!

Predbožićni domjenak u "Penkali"

21

prosinac

2015

 photo Natascarona i Zdravka 2_zpskscs3zsr.jpg

Moja stara cimerica Zdravka i ja, nekad smo tjedne provodile zajedno u Hotelu Minerva u Varaždinskim Toplicama, a sad se evo nađemo u Domu umirovljenika Slavoljuba Penkale na Trešnjevci. Već tko zna koju godinu za redom se tako nalazimo, a vrijedno je napomenuti da su naša druženja ipak bila češća. No, kako vrijeme prolazi, tako je sve manje susreta, ali dobro je da je i taj predbožićni domjenak organiziran zahvaljujući DMSGZ-u. (društvu oboljelih od multipleks skleroze)

 photo Natascarona i Zdravka_zpspphcaakz.jpg

Naše druženje uz odličnu klopu iz Antimonovog restorana. Antimon, (Josip Čulo iz Večernje škole) i njegovi prijatelji su se i ovog puta potrudili pripremiti izvanredno ukusne zalogaje. Bravo za sve njih i veliko im HVALA!

 photo Natascarona i Carmen_zpsn20cvgkq.jpg

Carmen me je molila da joj spremim program iz Dvorane Lisinski i to od one večeri kad smo se nas dvije tamo nenadano srele. Naime, njezin sin Vjeko je svirao violu u orkestru, a ona je bila toliko uzbuđena da je zaboravila kupiti program.

 photo Natascarona i Carmen 2_zpskbwqbmkv.jpg

Razgovaramo o malim svakodnevnim stvarima koje život čine. Spominjemo roditelje koji su već u ozbiljnijim godinama, ali snalaze se nekako, ali i djecu koja krče sebi putove kroz život. Mi smo negdje u sredini....ni na nebu ni na zemlji. Takav je život.

 photo Bojan_zpsu44tmtqr.jpg

Jedno od te naše djece je s nama. To je moj sin Bojan koji isto kao i ja voli Antimonove slastice pa nam je tako u društvu ljepše uživati. Ali, bitno je napomenuti da nismo pretjerivali u kušanju slasnih zalogaja.

Eto, dragi moji prijatelji, tako nam je bilo lijepo na predbožićnom domjenku u "Penkali".

Sretan Božić svima! kiss

San

08

prosinac

2015



 photo ERVAR_zpsluf6njjp.jpg
Červar Porat

Sanjala sam kolegicu Dijanu na moru u gradu Poreču.

Možda sam sanjala Poreč jer sam prije spavanja razmišljala o Červar-Poratu gdje sam prije par godina još i hodala i dosta dobro plivala. Dijana i ja smo nekada zajedno radile u knjižari Algoritam a sada ona radi u Školskoj knjizi. U mojem noćašnjem snu radila je u hotelu u Poreču. Pitala sam ju hoće li da odemo poslijepodne na plažu.
Danas smo prijateljice na Facebooku. Odmah drugi dan ispričala sam Dijani svoj san.
Pao je dogovor za kavu! party

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>