Pet sati bez struje na Knežiji

14

travanj

2017

Prekjučer u sedam sati ujutro nestalo je struje. Zapazila sam to jer LED display digitalnog sata nije pokazivao vrijeme. Kroz poluotvoreni prozor dopirala je buka koju su stvarali radnici oko male trafostanice na koju je priključena zgrada u kojoj živim. Pretpostavljala sam da struje neće biti neko vrijeme i nije je bilo do petnaest minuta iza podneva.

Prvi sat sam ležala u krevetu i razmišljala kako ću napisati ovaj post o filmu Tko pjeva zlo ne misli, u kojem je glumio nedavno preminuli Relja Bašić. Sjetila sam se glumice i pjevačice Mirjane Bohanec, kako me je dok sam radila u Ferimportu, pitala za video kazetu s filmom Tko pjeva zlo ne misli i čudila se što taj film nemamo, jer bi baš voljela imati film snimljen na video kazeti. Danas kad su video kazete već pomalo zastarjele i pripadaju prošlosti, a CD i DVD mediji još donekle drže korak s novijim i minijaturnim jedinicama pohrane informacija, uvjerena sam da gospođa Bohanec - Vidović ima svoju kopiju filma i da ga može po želji gledati, bilo cijeloga ili samo željene isječke.

Nezaboravni, pokojni glumac, Relja Bašić. rekao mi je jednom prilikom u knjižari Algoritam, na blagajni; "Ljubim ruke milostiva." Dakle bio je gospn Fulir i u stvarnom životu, a ne samo u filmu.

Miu Oremović sam zadnji puta vidjela u tramvaju. Nosila je jako lijepu haljinu, cvjetnog uzorka. Bilo je to par godina prije njene smrti.

Franju Majetića nikada nisam uživo srela, a odigrao je i on fantastično svoju ulogu u filmu koji bih mogla mirne duše pogledati dva puta godišnje, a možda i više. Iako sam ga gledala mnogo puta do sada, svaki put kad ga ponovo gledam zapazim nešto "novo".

Danas je mali Perica, Tomislav Žganec, sigurno stariji od mene.

Drugi sat , nakon ustajanja, doručkovala sam i popila kavu, a zatim i čitala jedno sat vremena, knjigu Rupa, Ivane Simić Bodrožić.Kako nije bilo struje, čitao je i moj sin Bojan, a u to vrijeme je obično uz računalo i Facebook.
Nakon čitanja, odlučio je igrati šah na pametnom telefonu. Tamo je bilo struje iz baterije. Doduše, moglo se je ići i na Facebook, ali nekako je ipak zgodnije obaviti to na računalu preko većeg ekrana.

Nakon čitanja sam odlučila poslušati Milana Bandića na Radio Sljemenu. Radio je također na baterije i to je zapravo velika sreća. jer bih inače bila odsječena od svijeta. Prije dvije godine kupio mi ga je kao poklon za rođendan, suprug, a nakon jednog nestanka struje kad sam željela slušati radio program pa nisam mogla zbog tog sitnog tehničkog nedostatka.

Svi me pitaju za koga ću glasati na izborima za novog gradonačelnika. Glasat ću opet za Milana Bandića, a najviše zbog toga što nam je obećao novu sljemensku žičaru i radovi na gradnji su već započeli sedamnaestog veljače ove godine. Stara žičara ne funkcionira još od 2007. godine. Zaista smo već dosta dugo bez nje.

Kabine nove žičare moći će povesti do deset osoba, a to je više nego dvostruko u odnosu na stare.

Zadnja dva sata nestašice električne energije provela sam u sobi slušajući radio program.


 photo Bandiozo_zps5asci7en.jpg

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>