Sretna Nova 2015.godina!

31

prosinac

2014

 photo Picture001_zpsace1c508.jpg
Jaslice ispred Crkve Marije Pomoćnice na Knežiji za Štefanje kada još nije pao snijeg.

 photo Picture002_zps64d1b451.jpg
Još jedna lijepa slika vanjskih jaslica.

 photo Picture003_zps9dad53ee.jpg
Mali Isus.

 photo Picture004_zpse086f7c1.jpg
U crkvi na misi. Imala sam tu čast da mi je sam župnik čestitao Štefanje i Božić! sretan

 photo Picture005_zps568e121d.jpg
Jaslice u crkvi.

 photo Scarontefanjskizalazak_zpsebc643aa.jpg
Zalazak sunca za Štefanje! Tako nam odlazi 2014. godina!

Božićni domjenak + Sretan Božić svima!

22

prosinac

2014

 photo Picture012_zps24902798.jpg
Zdravka i ja se "davimo" u jelu. Prvo baklave i tulumbe, zatim slano i na kraju bob i leća koju sam uzela čak i za nedjeljni doručak. Uzela bih i barem malo tulumbi da ih nije uzela Zdravka koja je stalno jelu prigovarala, a bez prekida sve jela.

 photo Picture013_zpsa22c0fd0.jpg
"Davim" se u jelu, kao da sam iz glada utekla. Prišla mi je Tončika, nisam joj mogla reći ni jednu riiječ od straha da se ne ugušim prilikom jela. Kada sam napokon pojela pričala sam s Tončikom, Carmen, Zdravkom i Sandrom. Zdravka i ja smo se kao bivše cimerice u Varaždinskim Toplicama napričale. Jelom nas je počastio Antimon iz emisije "večernja škola", tzv. Ante Čulo, kojega sam na kraju pohvalila zbog odlične klope.

 photo Picture011_zps4ad9b75c.jpg

Sretan Božić svima!
sretan

MMMMM

15

prosinac

2014

 photo mikica-1_zps047ff0c3.jpg

Danas; 15.12.13. sadimo pšenicu. Ovo je jedna draga stara fotka. Trebali smo saditi na Svetu Luciju 13.12. ali nismo imali volje ni snage.
Nisam baš happy jer od petka imam temperaturu. I danas osjećam da u meni još nešto "kuhA" a nije Podravka juha. no

Nemam pojma kako mi je ispao MMMM, no neka i ostane jer macinka voli klopati pšenicu.

Ha, ha, ha ...

01

prosinac

2014

Ljuti Mujo

Vrati se Mujo iz Njemačke i počne sve razbijati po kući.

Ama šta ti je čovječe?

Jebo vas sve po spisku, ja pet godina radim u Njemačkoj i nitko dinara da mi pošalje!


Susret

Sretne Mujo Sulju pa ga pita: "Gdje ćeš?''

Kaže Suljo: "Odoh platit struju..."

"Dobro, a inače?"

"Inače će mi je isključit."


Krumpiri

Vadio Mujo krumpir i naiđe Haso i pita ga:

"Mujo jesu li veliki krumpiri?"

"Hm, ovi veliki jesu, a ovi mali nisu."

Vicevi iz najnovijeg "Potepuha" izašlog za ovogodišnje Martinje.

 photo 296262_273951352639599_392249851_n.jpg

Robert Brukec kome nešto "stručno" objašnjavam sutra ima rođendan.
Danas smo prijatelji na Facebooku, a nekada smo zajedno šetali moga psa.
Jednom smo našli moju košulju tražeći haljinu njegove mame koju nismo našli.


 photo Picture028_zps9ad33c43.jpg
Ovako su se jeli krumpiri u Varaždinu na Špancir Festu, i mali, i veliki. Svi su bili dobri!

 photo Picture029_zpsd30d94e6.jpg
Ova doga me je posebno lijepo pozdravila.

 photo Picture030_zpsd4e83b61.jpg
I na kraju sve vas lijepo pozdravlja ova maca iz Varaždinskih Toplica!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>