Ranunkula

03

svibanj

2014

Bogatstvo nježnih, pastelnih boja glavna je odlika ranunkula ili žabljaka. Većina kultivara ima ispunjene cvjetove u jednoj ili kombinaciji dviju boja. Lepeza boja proteže se od bijele, žute i zlatnožute preko ružičaste, lososne i narančaste do crvene.
U Europu je donesena u 16. st., a u njezinim jednostavnim cvjetovima nalik anemoni botaničari su prepoznali dragocjeni materijal za oplemenjivanje. Danas je ranunkula vrlo cijenjeno rezano cvijeće, a cvatućim biljkama možemo oplemeniti balkone i vrtove. Gomoljasti korijeni posađeni ujesen dat će cvatuće biljke u ožujku, a oni posađeni u proljeće procvjetat će u lipnju i srpnju. Pojedinačni cvjetovi nalaze se na dugim cvjetnim stapkama.

Sebi sam kupila jednu ranunkulu za praznik rada.

123 photo BlogR5_zpsba45392d.jpg

Molila sam poštovanog gospodina supruga da ovjekovječi ovaj lijepi cvijetak i moju malenkost.

 photo BlogR1_zps87263fbd.jpg

I blaženi nadbiskup Alojzije, rado se fotografirao s ovim lijepim cvijetom.

 photo BlogR4_zps3b5c65b0.jpg

Zaboravila sam napomenuti da sam i ovog lijepog plavog leptirića kupila zajedno s cvijetkom.
Oboje vesele moje srce kada vani povremeno kiša pada.

 photo BlogR2_zps252a837d.jpg

Usprkos kišnim danima ranunkula nastavlja cvjetati.

 photo Picture066_zps59818391.jpg

Čini se da kišni period prolazi. Pomalo se pojavljuju zrake sunca. Prolazi peti dan, a cvijet ranunkule još uvijek je lijep i svjež.

 photo Picture067_zps87e90e19.jpg





<< Arhiva >>