Gospa prejde... leto van !

petak, 31.08.2018.


Tak se to pri puku veli... leto traje do Velke Gospe... posle postane nekak bolše normalno... ni kak v Marakešu... ti vrapca... ovo leto je bilo vruče da bi i devama bilo preveč... No... nekak smo zdržali...a mi kaj se držimo Zakona... nam je još laganejše... ništ brez mrzle Žuje.


Još je samo denes v Agramu... onak... brez gužvancije po vulicama... več od zutra nebu zgledelo kak Firenca posle kuge več buju ljudi mlatarili naokol z nogami po asfaltu kak stekli... Je da je meni nekak lepše gda je moj Zagreb bolše prazni...al z druge strane... rad se v gužvanciji ogledam za ženskicama... i kaj ih je više... to mene bolše vrat boli...ha .................


Jebal ga vrag zdrmani... taj stari šajzer je il malo trknut v tikvu...il je kakšni buzarant pa se tu nudi kak na zagrebačkoj najlon plaži dol na Jarunu... Kojn stari... v kupačim gačama se nasral tu nasred Trgača kak da je nejgof pupak turistička ... se reče ... atrakcija..............


Ženskici nebi imel kaj zameriti... je da ni z mojega jata... nit z moje vjere...hmmm... kakti sam ja velki vjernik... noooo... bumo rekli onak po modernom... seksizam mi nalaže da se zauzmem za nejzina prava... Al oveg muđahedina pokraj nje...kaj znjim... paaaa... na Goli Otok gda več nemamo Gvantanamo.
V očekivanju velke promjene vremena... su prognostičari najavili obilni dež... ja bum se motal negdi okol kakšne strehe... za vsaki slučaj...
Serbus ..................

z Harmice čez Splavnicu gor na Dolac

srijeda, 29.08.2018.



kipeci z vručeg asfalta ...

nedjelja, 19.08.2018.


gdo zna...zna ......................

eeeh... da sam ja namesto cucka... makar i čipiran...ha ......................

neki feršaju .......................

neki fuliraju ............................

nije reklama... neg moj naputak za sušu kaj ju prognoziraju....

Agram na 30C ......

petak, 17.08.2018.





Jebal ga vrag... navek se nekakšni pohabani mufljuz pokraj kipeca postavi ...
štel sam mu vritanjak opalit...

štikleci z Harmice

utorak, 14.08.2018.





ti vrapca...kak je vruče............

nedjelja, 12.08.2018.


Ak se pelaš v avtomobilu... navek naletim na krivu vulicu kaj je razkopana kak da upraf svršil svecki rat... Ak se pelaš v trajvanu... nemreš bit ziher da buš stigel tam gdi piše da trajvan pela...ha... Pa vse skup to ni preveč važno ak peš cipelcugom al biciklinom kak ja...A vruče ti je ovak i onak ..............

I gda si sedneš spodi te debele sence v Jurišičevi pri Milčecu... lepe pucice prolaziju dok ja gladim mokru flašu mrzle Žuje...

Koji put se splati malo zastati i na tem sunčeku.. kaj je zajdnih dni skronaskroz ponorelo... pa poluknuti kakšne lepe nogice... makar je nakon kaj ih vidiš postalo još bolše toplo...ha..............

Pa i gda je kiklja do poda... navek si moreš zgruntati kaj je spodi nje... a ja za takšne stvari imam velkog iskustva ......................

I gda je baš nužda malo počinuti... dobro dojde i klupa na Zrinjefcu... pa lepo sediš v hladovini i glediš v fontanu prek puta....haha... viš da se zafrkavam... fučkaš fontanu ......................

Doklem god v mojemu lepom Zagrebu ima kaj dobroga za porinuti v gubec... i mrzle Žuje za dušu splahnuti... ni meni sila iskati nikaj po svetu... vse je tu ...samo treba najti... pa ni to ni problem ak imaš Zagreb v malom prstu kak ja ...ha .....................

Serbus !

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.