Špancirancije na tridesetosam celzijusa

ponedjeljak, 31.07.2017.


.. i tak negdo brusi noževe.. negdo sekire.. negdo pimpeka.. negdo jezike.. a negdo mora i trajvansku štreku ...

..ha.. z Jurišičeve se nedaju tak lahko van.. tam je debela senca...

..čuj Ibro.. pravi se koda nešto radimo .....

halooo gazda..kaj ima..?
..................................... !
maaa delam.. vse sam polizal i zdaj pem domof...
................................................. !
kaaaj.. kaaaam da pem... ha.. počistit.. ha.. ?.. znaš kaj.. jebi ti svoju ženu a ne mene... meni je vruče...
.......................................................... !!!
halooo.. haloooo.. nema signala.. haloooooooooo .................................................

...pak se bu dež zlijal.. a ja si pem zlijat Žuju .......

.. noooovineeeee.. dvadesetčetiri saaaaataaaa.. juuuuutaaaaaarnji ....
..jebote.. pa za koga ja tu kričim ........

uuuuuuuuuuuuuu... jebote .........

niht bogznakaj .......

četvrtak, 27.07.2017.


i tak navek vjekova... živili ....

Bok ženske..kak ste kaj ...

Pimpek otprl terasu..fučkaj ga.. nema Žuje ....

nemre sunce tak fest žarit kak mi moremo fest tračat .....

Jezuškristuš kak je vruče ......

elegantno..črno.. popunjeno ....

prosim dve kugle.. more i šlaga na vrh .....

Pitešen.. gde autoban .. Berlin.. fršten ?....
Aaaaa.. Drites Rajh.. verštanden fršten.. .. Ales gerade pokraj pivovare.. Aufiderzen ....

Jesi ga kaj razmel ?
Niht.. pripoveda kak Gugl prevoditelj....







Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.