marchelina

19.01.2009., ponedjeljak

Mejk ap


U onin američkin filmovima judi se jubu odma ujutro čim otvoru oči, neopranih zubi. Ženske su in odma lipe, nako neumivene, i nenašminkane. Ja kad ujutro dobauljan do ogledala i ugledan se, dobijen pitiespi.

Al' uvik me mučilo i to kako je muškima kad te jubu, a ti pod punom spremom, našminkana uzduž i popriko. Mislin, oni to sve pojidu, jel' tako? I onda se čudimo šta kraće živu, a pri svakon jubjenju ih pomalo trujemo.
Bi li možda zbog njihovoga zdravja prije jubjenja tribalo reć:“Ček' čas“, otrčat u prvi zahod i poskidat šminku sa sebe?
To mi se pari malo riskantno, jer ko zna bi li te onda takvu neukrašenu, još uvik tija pojubit.

A dobar mejkap čuda čini.
Gledan one manekenke, stavu malo rimela priko trepavica, zatrepću, i digne se vitar u par susidnih ulica.

Ja odma zakjučila da i meni taki rimel triba.
Ono, stavin ga, trepnen u Varošu, zapuše vitar na Sućidru. A mogla bi i činit faturete gori onin jedriličarima na Zvončacu.

Kad je bonaca lipo unajmu mene da in sidin na zidiću kraj mora, lamatan nogama, i trepćen. Koji bi to lipi vitrić bija. Jedino šta bi mogla doć ka u sukob interesa jer bi stoposto treptala pinku jače kad bi jedrija koji moj favorit.

Kupila ja dakle isti takvi rimel ka na reklami, nanesen ga i dobijen „Trč' trč' pa trepavica“ efekt.
Naime, iman ritke trepavice, a rimel je to baš lipo istaknija..

Doduše, uspijen ja nekad i dobit na gustoći.
Kad mi se zbog nepreciznog nanošenja slipe gornje i donje trepavice.
Samo šta onda ništa ne vidin.
A štaš' i gledat kad si lip.

<< Arhiva >>