O blogu - About blog
...Redizajn bloga je u tijeku...
...Blog redesign is in progress...

moje društvene mreže | my social media:
Youtube | Twitter | Instagram | SoundCloud | Facebook |

Kovači sudbine
Blog od 24.06.2006 godine. Alternativne pjesme senzitivne tematike. Rokenrol materijali nastali od 2000 - 2024 godine. Nadam se da ćete pronaći nešto za svoju dušu.
(preporuka: čitati od početka)

zadnja promjena na blogu: 14.02.2024

The smiths of destiny
Blog since 24.06.2006 year. Alternative songs sensitive theme. Rock and roll materials written from 2000 - 2024 year. I hope you will find something for your soul.
(recommendation: read from the beggining)

last change on blog: 14.02.2024

kontakt - contact: tsod @ tutanota.de

povezani blog - connected blog: https://thesmithsofdestiny.blogspot.com/

autor - author:
picture

dobar Rock and Roll koji možete istražiti - good Rock and Roll that you can investigate:
mostly rock and roll
Autorska prava - Copyright
Sva prava na objavljene materijale, slike, logo i dizajn bloga su pridržana
Copyright © 2000 - 2024 Kovači sudbine, The smiths of destiny

All rights on published materials, pictures, logo and blog design are reserved
Copyright © 2000 - 2024 Kovaci sudbine, The smiths of destiny

Kovači sudbine - The smiths of destiny

27.07.2006., četvrtak

Između pjesama 2

Ona i ja

Zadnja tri dana…danas malo već slabije…ona i ja.
Negdje, u nekom boljem vremenu, ona konobari, a ja slobodni umjetnik - došao sam slučajno.
Tragom sudbine i majstora, došli su baš u pravi čas…Znamo se otprije tek onako pomalo, ali pričali smo u ove dane kao da se znamo godinama.
Vruće je vani, ali klima je unutra.Ispijam pivu i uživam…
Ima potpuno povjerenje u mene.Pričamo o seksu kao o posve normalnoj stvari.Baš.
O načinu kako ona to radi i kad i koliko i sve…Ona zna kako se to radi a ja…
prešućujem i prelazim lagano…
Tko zna kako se smije, ne bi odolio…
Zavodljivo se smješka, duri se i glupira, slini, a ja opčinjen…kažem joj da s nikim razgovarao tako otvoreno nisam.
Zaista, ajme meni.To su bile najdublje ženske ispovjedi, koje su čuli tek…rijetki, privilegijom ogrnuti.
Kad pričamo, čini mi se…na pola smo puta…do ljubavi ili…
Ona malo dalje, ja zbilja malo bliže…zaista…tako osjećam.

Nokte je izgrizla do mesa i krvi (napola).
Nisam joj dopuštao više da radi to…
Evo odričem se odmah sada čega god - samo da stane, jer nije to lijepo i ne pristaje joj…
Bože, najljepša tri dana za mene u jako, jako dugo vremena.
Ali danas, Bože, zašto već slabije? (Znao sam) netko je morao staviti kletvu ili…
Kaže mi da joj je dobar prijatelj nakon dvije godine rekao da je zaljubljen u nju
i kako se zato njih dvoje ne mogu više družiti.
Logična stvar meni, jer…eh kad bi to bilo barem jednostavno.
Nije ga razumjela valjda…
I nije mogla vjerovati…rekla je.

A ja nakon toga danas…gubim se i otuđujem.Pita me što mi je.Ma nije bitno, nije, malena…
Kasnije se vraćam…u razgovor…Ah, lako odletim.Taj tužan ugarak.
Kasnije joj dajem do znanja na čemu je…ma nema tu puno mudrosti.
Kao kad malenom djetetu pokažeš lizalicu…nema više ništa na ovom svijetu, što zamjenjuje…
Ima dečka, ja je zadirkujem…Koliko čudno tek kad smo priznali naše prave datume…
- rođen je na dan i mjesec i godinu…
Kao i ja……..
Bože?
Eh, to je već više od povezanosti, kažem joj.
Vozi me kući.Nagovaram je na tulume.Ne želi ga varati.On na moru je.
Nije navikla da radi tako nešto.
Kako ju je mogao ostaviti ovdje, pitam je…Posao je nezgodna stvar, nezgodna stvar…novo radno mjesto pa godišnjeg još nema.
Poslao sam joj poruku, nisam mogao drugačije.Danas kasnije nije bila dobre volje…

''E vidi ovako…meni je dva dana bilo zbilja super s tobom, ustvari odlično…i onda si odvrtim film u glavi, ali ti imaš dečka i ne bi to sigurno bilo dobro da mi postaneš draga ( a već jesi) tako da ne da ne bi htio doći već to ne bi ispalo dobro (barem tako mislim)I onda bi se razočarao a to ne želim više…vidiš da sam bedast kad pišem poruku, što ćeš kad ti ne mogu objasniti drugačije i nisam stigao.Ana mi je dala broj i pobrisat ću ga kasnije…ime''

Odgovor nisam dobio.Sutra će joj Ana, ujutro na kavi nadrobiti svašta, to znam.
Vjerujem, gotovo sto posto.Bit će tako i…
Postoji li pravo prijateljstvo između muškaraca i žene ili to nije moguće?

Bože, tri molitve i noćas ću izmoliti.Ali od najdubljeg ovog srca…
Pomogni nam: Molim Te, Molim Te, Molim Te…
Hoćeš li?
Molim Te, Molim Te, Molim Te…

- 00:57 - Komentari (13) - Isprintaj - #

19.07.2006., srijeda

Ne znam što se to dogodilo ljudima danas

Postoji nešto veće – to znam.
Postoji nešto bolje – to isto znam.
Ali što se to dogodilo ljudima danas?
Kao da su pamet svijeta upili.
Sve jedan pametniji od drugog.
Zovu te samo kad im nešto treba.
Inače ih nema.
Pa gdje je nestalo suosjećanje?
Gdje je nestalo prijateljstvo?
Kako je zastranila ljubav?
Nitko danas više nema vremena.
Ubrzan je život kao formula jedan.
Pljunem ja na to.
Nema više pravih dogovora i…
Žalosno je iznad svega čemu ovaj svijet vodi.

I zato ću se…
odseliti daleko.
Jako daleko.
Nešto kao dobrovoljni egzil.
Kako i Štuliću nadjenuše.
Sigurno.

A ona, ljubav daleku ima…
Osjećaj koji tamo je nosi.
Ona sanja
i potajno se nada…
O nesretna ljubavi…
Dajem ti sve, u vjetar!

Ma daj mala, zar vjeruješ još u to?
Iskreni osjećaji blijede.
Postoji premalo takvih, koji uvijek vrijede.
Ljubavi ovdje više nema.
Tek puko dodvoravanje i suzdržavanje
da se ne pokaže ta sebična figura.
Kao i svaki put.
Kao i uvijek, kao i uvijek…
Ljudi se udaju i žene
jedni za druge jer to se od njih i očekuje.
Njihov je strah tim veći.
A onda se razvode.
Kakva ljubav, mala moja Ivančice.
Nezasitnosti pa ti i ne znaš što tražiš…
Čudne su ti to grančice
za koje se loviš.
To si već odavno trebala shvatiti.

Ali ja…
Ja ne živim ovdje.
Ja ne pripadam ovdje.
I nikad srcem neću biti tu.

I zato ću se…
Baš kao što ti i kažem
i znaj da ne lažem…
odseliti daleko, jer to baš želim.
Jako daleko.
Bit će to jedan običan dan.
Očima nebitan i neprimjetan.
napisano 06.08.2006. | pjesma broj 63.

- 13:25 - Komentari (10) - Isprintaj - #

17.07.2006., ponedjeljak

Između pjesama 1

Evo, kako sam upravo završio prebacivanje svih pjesama koje sam mislio prebaciti na blog, nema mi druge nego da se prihvatim olovke ili tipkovnice.Svježe ništa nemam.
30.06.2005. godine sam napisao zadnju pjesmu.Dosta je bome prošlo.Topi se vrijeme.Bit će da je godina dana i više...Neki drugi prioriteti, neke druge stvari zaokupljale me i kriomice trošile meni dragocjenu energiju.
Svi nesretnici i sretnici slobodno se javite na blog.
Cijenim vaše komentare i nije nužno da svi budu dobri i hvalospjevi.
Trudim se da pjesme budu što bolje radi onih kojima su namijenjene, radi mene samoga, radi riječi i osjećaja....Ove pjesme su mi oduzele zaista puno energije.
I nisam postigao nešto sa njima.Glupo, zar ne?
Meni jest.Što ćeš....takav je život.
Ali sad sam tu, pred jednim novim vratima...
I već kao da znam što će reći.....ne mogu sad, ne, nemam vremena...ajme onda meni.
A srce nudim, ruke dvije za zagrljaj.Prste slobodne.Život, sve.
Ali Bogu se molim, Isusu...ovaj put.
Oni su mi jedini ostali, a vjerujem i njoj.

Toliko od mene za sada.


- 19:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Zbogom

Evo lomim se sad u srcu
i trgam kao smiješan papir
- zauvijek.
I osjećam kao da me nikada
u tvome oku nije ni bilo i
odlazim.
Ovaj put za uvijek, ali samo...
Samo zato da budeš sretna.
napisano 30.06.2005. | pjesma broj 62.

- 19:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Sve ovisi o tome kakav si čovjek

Kad me pogleda.
Kad mi u autu diše za vratom i mazi se.
Kad se ljuti.
Kad nam se prsti dodiruju jer to smiju.
Kad misli da me može zezati (a može)
i kad to radi.
Kad misli da je u pravu.
Kad ne mogu bez nje.
Kad me uhodi (a svatko to nekome ponekad čini).
Kad odlazi i kad zna da ju neizmjerivo trebam
i da ne mogu odoljeti njenim
"nečitljivim, lažljivim, lopovskim očima."
Kad zna da me može smrviti
samo jednim potezom.
Kad osjeća da sa mnom može manipulirati
kako god želi:
Ona se poigrava i uvlači mi se ispod kože
i ostaje.
Pa jeli svih ovih godina uopće i
prebivala igdje drugdje...osim u meni?
Jutros mi je ostavila miris
da mi dan miriše na ljubav.
Ona ne može razumjeti moj strah i gađenje
u jedan sat poslije ponoći
u sobi do njene.
Moju zavist i bol.
Bože...
Ne želi promucati ni riječ
jer neke misli je najbolje (i najlakše)
zadržati za sebe - jer mogle bi
ostaviti gorak izraz na licima i
razbiti.......(svijet) [svijet - nije nužno da se izgovara]
Ali ja je volim.
Sve ovisi o tome kakav si čovjek.
Ma što god to značilo.
Volim te - uvijek sam te volio.
napisano 01.06.2005. | pjesma broj 60.

- 18:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ovaj tren

...Želje su čudesni kotačići.
Kao u more da utonem.
Udomljen, utopljen.
Nijansa plave i mrvica sive.
Prije sna i ujutro i zauvijek,
diše tu u mojim grudima.
Ona.
Sitnica koja miluje srce rukama.
Javlja se ponekad.
Zar ne shvaća koliko mi to znači?
Zaboravlja.
Kao u bezbrižno nedjeljno jutro.
Sanjam...

napisano 14.10.2004. | pjesma broj 58.
(sms minijatura, od 02.01.2003. do danas ništa vrijedno napisano)

- 13:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Volio bih da si tu

Da se pronađem u tvome oku
I samo načas da ne strepim
što je more tako duboko
I ništa više

Drage su mi te tvoje oči
jer znaš ponekad
dovedu mi srebrene anđele
da me čuvaju u noći
Pa kad zaspem ja sanjam
za nas

Nešto lijepo
Nedužno i ništa više
Jer sve dalje
možda već ne bi vrijedilo
Jer sve drugo
možda bi bljedilo s danima
Neprimjetno i tiho

Volio bih da si tu
sekundu ili dvije
Pa da zastanem kao i prije
samo sekundu ili dvije

napisano 02.01.2003. | pjesma broj 57.
(jedna obična sanjarska pjesma)

- 13:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Možda će to biti...

Kad je teško doba
I kad te stotinu ruku
vuku ravno do groba

Kad svi tvoji
strahovi, traume, iskustva
kao i kovači sudbine
postanu samo dio
tvoje nepravilne stvarnosti
Kad se otuđiš od svih
I kad se zatvoriš

Kad upadneš u crnu sobu
bez ijednog izlaza
I kad točka koja se činila
kao da je Svjetlo
prestane biti to
čime si je zamišljao
I kad i ta točka postane
samo još dio tvoje
nesnosne težine

Kad više ne bude
prostora za bijeg
I kad konačno potoneš
do Dna
Ali ne skočiš pod vlak...

Možda će to biti...
Možda će to biti mrak
koji će zauvijek
otvoriti tvoje oči
napisano 15.12.2002. | pjesma broj 56.

- 12:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Odrapio sam sliku

Ona i nije tvoja
A nije ni važna
A onda opet...
Odrapio sam sliku
Podsjetila me na tebe
jer ti mi je nikad nisi dala

Na njoj je plaha i usamljena žena
Mogla bi biti ti, ali nisi
No ipak mi je draga
I uvijek sam je čuvao

Komadić papira
Osjećaji koji ne blijede i
Jeza
Nešto tako bezvrijedno:
U običnim novinama
odrapio sam sliku
I tko je na njoj i
nije toliko bitno
Ona mi je sve što imam
napisano 24.10.2002. | pjesma broj 55.

- 12:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Tko je ukrao moje ime?

Tko je ukrao moje ime?
Ako ga ne vole
ne trebaju me ni zvati
Uostalom tko su oni
da bi ga i trebali znati?

Ništarije koje nemaju pametnija posla
nego nekome polupati glavu
Pa onda dolje dobiješ još nekoliko cipela
tek što si legao na
prokletu travu

Tko je ukrao moje ime?
Neka mu netko molim vas
zarije nož u srce
Ili neka mu neka plemenita osoba
izvadi oči
I nemojte me zamijeniti
ni za kog drugog
ni u ovom, ni u drugom slučaju
Jer ako ja nemam svoje pravo
onda ga ne bi morao imati ni on!

Tko je ukrao moje rođeno ime?!
Ako ga ne znaju
ne trebaju me ni zvati
Ali ja sam im rekao svoje ime
Ja sam ih zamolio
Oni bi trebali znati

Ništarije koje nemaju pametnija posla
nego nekome polupati glavu
Pa onda dolje dobiješ još nekoliko cipela
tek što si legao na
prokletu travu

Tko je ukrao moje ime?
Neka mu netko molim vas
zarije nož u srce
Ili neka mu neka milostiva duša
izvadi oči
I nemojte me zamijeniti
(jer ja ne bi mogao - u tome i jest moja greška)
ni za kog drugog
ni u ovom, ni u bilo kojem slučaju
Ali ako ja nemam svoje pravo
onda ga ne bi morao imati ni on!

Ili, ako ja nemam svoje pravo
možda bi ga onda zaista morao imati on?!
Pustimo kormilo jačima; hura, hura, hura!
Pustimo kormilo - pa da!

I osjećam li da sam rekao
nešto što nisam smio?
O da, ali sam morao
Morao sam
napisano 07.07.2002. | pjesma broj 54.

- 10:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.07.2006., nedjelja

Nadam se, tek tako, nadam se

Nadam se, tek tako, nadam se
Da ću isplivati jednom
Da ću doći
I ti ćeš iznenada saznati:
da vrijedilo je čekati
Vrijedilo je naučiti
stvari koje život znače

Nadam se, tek tako, nadam se
...A jesam li ti ikad priznao
koliko si lijepa?
Jesam li?
Dakako da ne
Jer ja nisam
I to bi bilo nezgodno
Istina, bilo bi prirodno
ali ipak nepravedno zbog tebe
...A volim te?
Te riječi donose toliko nevolja
Pa ja već duže vrijeme
ne mogu naći nikog za sebe
Nitko vrijedan cijeli moj život
I ne mogu ti ničime pokazati
koliko mi...značiš
Jer to i nije moguće
Te spoznaje nisu prosta banalna stvar
Već žive u srcu
Već žive zatočene u ovom plahom srcu

Bože, saznala si da blijedim
Možda blijedim, možda vrijedim
Ne to nije taj stih, a možda i jest

Pomozi mi ako možeš
Pomozi mi ako misliš
Apeliram, prebirem, uvijek
Pa pomozi mi ako želiš
Ali ti...
Ali ti nikada nećeš!!
Zar ne?
Svi to znaju
I ja znam zašto!

I znam da neću iz ove sobe
jer grozno je biti s nekim
tko nije lijep
I reci mi to, reci to tako ili ovako
Ja sam odbojan!!
Ali se ne stidim
jer znam da imam nešto
što ostali nikada neće
Nešto što većina nikada neće...
(Pjesme)

E da ih je bar napisao
neki erotični razbijač
Ali kažem ti
Nikada nije i nikada neće
Nikada nije i nikada neće...
Takvi ne vide
djevojke sa usamljenim očima

I ti si sama sa sobom
kao i ja
Taj dobro poznati očaj
u praznim snenim (n)očima
Hoćemo li ikada zaspati?
Saznati kamo krenuti
Hoćemo li ikada vidjeti?
Nadam se, tek tako, nadam se
napisano 11.06.2002. | pjesma broj 53.

- 20:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Sadržaj - Content

Najnovije prvo - Newest first

>> On Saint Valentine's Day
>> When The Red Dragon Came By
>> One Touch
>> Signs - The Full Moon Story
>> With some help from Above (song sketch)
>> I got d'nudes (message)
>> ‘Falling in Love’ - Magic Playlist
>> Green Scarab
>> Internal Tug Of War
>> Hardest-Sweetest Love Dilemma
>> Happy Weeks
>> DON’T SLEEP !!!
>> A picture is worth a million words
>> Eternal Love
*** COMMUNICATION SPYING, DIVA & WORLD WAR 3 WARNINGS
>> Butterfly
>> Double LLong - Triple SSSweet
>> Today it finally dawned on me, Matilda
>> Zeleni Skarabej
>> Can you please, please, please…
>> COTA G4 - Noć ukradi za nas (Official Video) - Impresija, Recenzija
xxxxx
>> With Thoughts - audio recording
>> 20th of May - info
>> Easter Special - 2022
>> Achingly Beautiful (demo in progress)
*** DIVA - The Solution how to change the Whole World for the better
>> Deleted messages - message
>> Please, take a look...
*** Humans, what you want us to become?
*** People, what kind of World do you want?
*** Urgent Letter-Song sent to the Humankind in 2021 - v.1
>> Diversion - message
>> What is on the fourteenth of February? (demo)
>> Simply to hold (demo)
>> Perseverance - Life's Essential (demo)
>>notice Rest in Peace, Djordje Balasevic - Farewell
46.EmeraldHope
>> Empathy for a girl - healing
>> Anyone who consumes this important information before they see my new future single - is immature
>>message Tell me more about the trigger patchwork, Fernando - message
>> Life's Subtle Nuances
45.Sublime Nine (demo version)
44.Spiritual Home of mine
43.I'll just adore you, blindly
>>notice Logo
>>message Magic step you took - message
>>notice ...No I haven't - notice
42.Nadam se da razumiješ (demo verzija)
41.I plagiarized Rock and Roll and All
40.Kim, do you want to?
(Light Fairy tale for all the refugees from senselessness)

>>notice A small one - notice
39.Wandering blue eyes
38.When I remember
37.Please wake up (I refuse to believe)
36.Horror (Death?)
35.For You
34.Dolores's dream (Bed time story for Dollie)
33.Dolores in the Sky...
>>poruka Izvan dosega...
32.Veljača
31.Zamišljam (Ako odeš ti)
>>Između pjesama 2 (Ona i ja)
30.Ne znam što se to dogodilo ljudima danas
>>Između pjesama 1
29.Zbogom
28.Sve ovisi o tome kakav si čovjek
27.Ovaj tren
26.Volio bih da si tu
25.Možda će to biti...
24.Odrapio sam sliku
23.Tko je ukrao moje ime?
22.Nadam se, tek tako, nadam se
21.Ljudi koji stalno padaju (ništa što bi se krilo)
20.Zašto su ubili čovjeka
19.Ja tome nisam kriv
18.Zajedno sami
17.Zli moraju pasti
16.Kovači sudbine
15.Nešto o nama
14.Što smo negoli pijuni
13.Gdje ja pripadam
12.Sve je komercijalizacija
11.Simptomi ludosti
10.Uvjerena u jednu teoriju
09.Dvanaesti
08.Ponekad nema svjetla
07.Bježanje za samim sobom
06.Ti
05.Kiša nastavlja padati
04.Crno - bijelo
03.Crni tragovi
02.Vječito (u pet sati popodne)
01.Suočenje
Veljača 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Studeni 2023 (1)
Srpanj 2023 (1)
Svibanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (7)
Prosinac 2022 (1)
Rujan 2022 (1)
Srpanj 2022 (7)
Lipanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (1)
Travanj 2022 (2)
Prosinac 2021 (1)
Studeni 2021 (2)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (3)
Ožujak 2021 (3)
Veljača 2021 (3)
Siječanj 2021 (2)
Listopad 2020 (1)
Rujan 2020 (2)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Lipanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (4)
Srpanj 2018 (4)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (2)
Siječanj 2009 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv