Jazzzlo

četvrtak, 03.03.2011.

Gdje se voda spaja s drugom vodom

Pisati blog općenitog naslova kakav je ovaj pomalo je nalik pisanju školske zadaćnice na "slobodnu temu". Te su mi uvijek bile napete. Privid slobode izražavanja, moralno-etička sačekuša za pubertetlije ne bi li stručna javnost dobila jasniji uvid u stanje naših mlađahnih revolucionarnih umova. Autocenzura je uvijek bila dobro rješenje. Uspjevala sam pisati tako da se sve naslućuje, ali ništa nije do kraja izrečeno. Pomalo kao u ovom blogu (mislim na cjelinu). Koliko je to ispravo, pošteno? Koliko je to radi zaštite privatnosti, a koliko zbog čistog straha od izlaganja? Slobodni stil, slobodno pisanje i disanje. A slobode nigdje. Dube kaže da bi htjela živjeti u nečem nalik Lici, ne posjedovati ništa osim konja, luka i strijele. Nema HEP-a, telekomova, poreznika, banaka, ljubopitljive rodbine i kućnih ljubimaca koji traže pažnju. Obično kažem da se i na 1 konjsku snagu sigurno plaća neki porez. Nema slobode, samo zablude o njenom postojanju. Oni koji za sebe misle da su slobodna duha neka se ne nađu prozvanima, ali ja takvih nisam upoznala.
Ulažem napor u oslobađanje svog uma od ružnih uspomena i iskustava. Iako bi mi baš to trebalo služiti kao obrambeni mehanizam, štititi me od ponavljanja istih grešaka. Ako se oslobodim sjećanja na bol, opet sam kvalificirana žrtva nečijeg poganluka. Ako oprostim, a ne zaboravim licemjerna sam u vlastitim očima. Muči me što više nisam sigurna kakve filtere trebam primjeniti da izdvojim sve lijepo, sve što me hranilo i držalo cijelom sve ove godine, a bez ustrašenog pogleda lijevo i desno. S koje strane je neprijatelj vrebao u tom trenutku, a ja to nisam opazila? Mala paranoičarka u meni radi prekovremeno i neplaćeno. Ima li tomu kraja? I tko je tomu kriv? Kako se izložiti svijetu bez bedema zadrške? Osloboditi se paničnog straha. Lako je s poznatim i dragim ljudima. Lako je hodati sama ulicama. Lako je čitati nove knjige i slušati novu glazbu. Onda netko upali štednu žarulju u mojoj glavi i svijest o novim i nepoznatim ljudima me ispuni očajem. Kako više, ikad više, povjerovati nekomu bez straha od skrivenih planova? Kao onom pitonu koji je odjednom prestao jesti i danima ležao ispružen pored svojih vlasnika. Uzimao im mjeru. Njega su legalno eutanazirali.
Svako jutro zadnja tri mjeseca stanem pred ogledalo i počnem pjevušiti. Planiram zadatke toga dana. Pravim raspored telefoniranja i skajpanja, trasiram put na posao i najdužu rutu za povratak s posla. Gledam vremensku prognozu na DJH. Planiram projekcije, slušaonice i kave s prijateljima. Zapošljavam malu paranoičarku u mojoj glavi mislima o konkretnim i važnim stvarima, ponekad bademima, mirisom svježe samljevene kave, poklonima koje treba pripremiti... Činim što mogu da bih ju zadržala na tračnicama. Ja nisam opisana i sažeta u ovih zadnjih tri mjeseca. Ja znam ženu koja je u istom tjednu umočila prste u Atlantski i Indijski ocean.

P.S. Naslov je naslov zbirke poezije Raymonda Carvera. Dok sam pisala slušala sam albume (cijele ili u komadićima) Belle&Sebastian The BBC Sessions; Toma Waitsa Closing TIme, Destroyer Kaputt i The Black Keys Rubber Factory.

03.03.2011. u 18:04 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre