Ja tovar

petak, 09.05.2014.

I tako...

CXXXV
Evo me
gledaj
ne moš me falit
udri ožeži
nemaš šta žalit
nit vajde nit štete
od vakog stvora
kreni već jednom
neko to mora
ne griši dušu
nikom ni stalo
svi ćedu partit
malo po malo
ma ja bi prije
al niman te sriće
pa zazivan usud
šta bude bi će
ma isto bi tila
da ća prija bude
jer ovo ovdi
to nije za jude
ma ni ni za stoku
ća more durat
znan triba veza
za malo pogurat
znan nije lipo
da vako te pitan
al šta drugo činit
vengo da grintan
pa uvazda u dan
me taru sa sranjem
špotaju prite
a kvasaju znanjem
oš malo sjutra
na zelene grane
jer pegula uvik
na krivog lane
a ne moš ni mučat
dok drugi te gazi
i stina puca
pod onim što plazi
grozi se viče
to nije čeljade
pun kua svita
a nigdi nade
smrkne čim svane
bauljam ka smuk
aj udri ožeži
prekini muk
nek budem prva
jer jedan je as
gađaj u sridu
spasi nas

- 15:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2014 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"