Ja tovar

petak, 15.10.2010.

Stihoklepac

XXXVIsmilies


O,Makarska,grade rodni
rastanak ja teško podni
Ja se tebon uvik dičin
ali slabo k tebi pičin.

Benzin puno poskupija
nije život šta je bija
Sad je tilo puno sala
pa se sunčat,to je šala.

Nek u tebi gužva vlada
cilo lito,to je moja nada
Ja ću u Split točat tilo
koje više nije za vidilo.

Nije ni Split za škovacan tutnit
i u njem se lito može podnit
ma su tvoja puno lipja lita
lipše plaže,puno više svita.

O tebi ću zboriti lipote
provat dugo sačuvati mote
koji krase mlade Makarane
pa dok dura,neka šta ostane.

- 09:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"