< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2012 (7)
Lipanj 2012 (28)
Svibanj 2012 (39)
Travanj 2012 (10)
Ožujak 2012 (13)
Veljača 2012 (22)
Siječanj 2012 (46)
Prosinac 2011 (44)
Studeni 2011 (105)
Listopad 2011 (67)
Rujan 2011 (57)
Kolovoz 2011 (10)
Srpanj 2011 (98)
Lipanj 2011 (57)
Svibanj 2011 (235)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga Poučne priče

poučne misli,pričice i slično

Linkovi

20.11.2011., nedjelja

Poruka za tebe:

"Zaista, kažem vam, što god učiniste jednomu od ove moje najmanje braće, meni učiniste!" Ne zaboravite najmanje među vama. Možda baš tvoj najbolji prijatelj je jedan od najmanjih i željan je tvoje pažnje i molitve. Osvrni se oko sebe i pogledaj.
---------------------------------------
Naš Bog vidi svaki detalj vaše krize. On vidi sve životne probleme koji vas pritišću. I potpuno je svjestan da vaša situacija iz dana u dan postaje gora.

Oni koji mole i čekaju na njega s mirnom vjerom nikada nisu ni u kakvoj stvarnoj opasnosti. Štoviše, on zna sve vaše panične misli: "Ne znam kako bih ikada mogao otplatiti ovaj dug. Nemam nikakve nade za moj brak. Ne znam kako mogu zadržati svoj posao."

Međutim, njegova zapovijed za vas još uvijek drži istinu: "Ne paničari i ne idi ispred mene. Od tebe se ne očekuje ništa drugo nego da moliš - i oslanjaš se na mene. Ja dajem čast svakoga tko stavlja svoje pouzdanje u mene."
-------------------------------------------------
Isus govori: "Kad navale sumnje - kad ste na kraju svojih snaga i mislite da nitko ne vidi kroz što prolazite - evo kako ćete naći odmor i sigurnost.

Pogledajte kroz prozor na male ptice. Prođite prstima kroz kosu. Zatim se sjetite onoga što sam vam rekao - da su ova mala stvorenja od beskrajne vrijednosti za vašega Oca. A vaša kosa podsjetit će vas da ste vi za njega od daleko veće vrijednosti. Njegove oči uvijek su na vama. On koji vidi i čuje svaki vaš korak, blizu je."

-----------------------------------
Jedna je stvar koje se bojim više od svega, a to je da ne odlutam od Krista. Zadrhtim na pomisao da se ulijenim i da postanem duhovno nemaran, da me uhvati u nemoljenje i da danima živim bez Riječi Božje.

Možda u svom životu vidite lagano skretanje s puta, sklonost da zadrijemate. Znate da molite sve manje i manje. I vaše hodanje s Gospodinom nije kao što bi trebalo biti. Pavao nam kaže kako: "Zato treba da dobro pazimo na ono što smo čuli, da slučajno ne promašimo cilj" (Heb 2,1).
-------------------------------------------
Kad bi svi koji tvrde da su kršćani svoje istraživačke sposobnosti, umjesto u iznalaženju tuđih pogrešaka, upotrijebili u otkrivanju svojih nedostataka i nastojanju da se poprave, duhovno stanje bilo bi danas znatno zdravije.
-------------------------------------------------