TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

subota, 25.06.2022.

Apsolutno ovo:

https://youtu.be/CbU0Y5l090o

- 23:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.06.2022.










- 19:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 21.06.2022.

- 22:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.06.2022.

- 17:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.06.2022.

- 23:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 18.06.2022.

Bundek 10/10





































































































- 14:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 15.06.2022.

Maksimir III



































- 00:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 14.06.2022.

Maksimir II
































































































- 23:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Maksimir I

































- 22:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.06.2022.

Strah

Bože kako sam strašljiva
Nije mi lako samoj sa sobom
Najgore mi je kad sam prisiljena
Koristiti otrove, kojekakva sredstva protiv kojekakvih beštija
Ono kad piše obavezno korištenje gumenih rukavica
I zaštitnih naočala koje prianjaju uz lice
Što pročitaš NAKON korištenja dotične kuge
pa si sav neupotrebljiv od straha
Kaj ti se bude dogodilo
(To je bilo jutros, i niš se nije dogodilo
Ni meni,
A bome ni osama
One nisu čule da je taj sprej jako opasan za njih, valjda)
Uglavnom,
Bila sam prisiljena
Sama danas demontirati jedan osinjak
Koji su gospođe ose napravile u čošku balkonskih vrata,
UNUTAR mrežice koja (ne) sprečava kukce da ulaze u kuću i grade si gnijezda pod ljudskim krovom.
Osim tog horora,
Otkrila sam i obade koji su si izgradili carstvo U fasadi kuće,
Pronašavši prolaz kroz jedan od nosača klime
Mamu im njihovu
Cijelo popodne stražarim i gledam ih kako ulijeću unoseći neke kuglice
I nestaju, jeze li, pod slojem fasade
Šogor mi se smilovao
Stavio rukavice i zaprskao ih temeljito večeras, FUJ koji smrad
Iako smo bili na otvorenom
I ja sad sjedim u zatočeništvu spavaće sobe
Bojim se otvoriti prozore u boravku,
Ponad mjesta obadocida
Da smrad ne uđe
A bojim se i biti u boravku,
Ako je koji atom otrova ipak ušao,
Kaj ja znam, kroz fasadu?
Kroz klimu koja nije uključena?
Kroz nešto treće, ne znam?
Jezivo mi je i to ubijanje
Jesu ogavni ti obadi, svaki je velik ko kolibrić
A nije kolibrić na žalost
Ali mi je ipak žao i fuj da ih je otrov pobio
Tko zna jesu li patili
Nadam se da su spavali i da nisu ništa osjetili
Al i ta pomisao mi je grozna,
Nema mi u cijeloj toj raboti
nikakvog svijetlog momenta
Da se za nj uhvatim
Možda jedino pomisao da sad valjda više nema živih obada
U Obadogradu pod fasadom
Na tri metra od ulaza u kuću.

Sutra moram tu rupu onom.pjenom začepiti,

A možda i popišem koje sam sve radnje ovih dana obavila
Sama se sebi ne mogu nadiviti...
Svejedno
I dalje sam u zatočeništvu u spavaćoj sobi....
Idem jesti tijesto
Možda dođem k sebi konačno.




- 22:43 - Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 10.06.2022.

malo zabave, ništa, ono, ozbiljno




urnebesna rečenica:
Kada su Bidena pitali o tom incidentu, rekao je
'I didn't know I was at the beech house'
Ko da gledam svog starog,
kad ne bi bilo isuviše tragično,
bilo bi jako, jako, jako smiješno.
I jako sam se smijala, priznajem.
zaskočila me takva rečenica :))





Ovo gore je , očito, sa*ebancija,
ali ovo dolje nije,
trans barbie
https://creations.mattel.com/products/barbie-tribute-collection-laverne-cox-doll-hcb99

I proglašavam naj -stih tjedna:
'Ja sam čovik samora
koji ništa nemora'

:)))))))))))




do idućeg puta
ostajte zdravo


- 11:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.06.2022.

Danas je divan dan

najbolje je pisati na svom blogu
tamo te nitko ne gleda apriori poprijeko
jer mu ne ulaziš u računicu sa svojim mislima
pa misli da ga trolaš i da si zlonamjeran
i kad kažeš 'divno' ili išta drugo
misli da se rugaš
nego smiješ pisati sve
naravno ne baš sve
nego koliko zdrav razum nalaže
dakle,
danas je divan dan
i ja sam sretna
jer sam jutros osjećala ubod neke depresivne misli
ali onda su se dogodile lijepe stvari
koje su mi donjele ipak nešto radosti i gušta
elem,
divno, hvala!!
Dakle,
razmišljam već neko vrijeme
povremene
malo
o onom famoznom trojcu
djevica-majka-baba
virgine-mother-crone
djevojka-majka-stara žena
tri faze u bivanju žene ženom
i kako pojedine riječi, načini prijevoda, imaju konotacije
religiozne,
društvene,
sada ovakve
nekoć onakve
i kako zbog svih ljudskih konstrukata,
pogledajte, primjerice kod @Sarah novi post
kao izvrsnu sliku kako današnje društvo
izvitopereno, okljaštreno i neprirodno promatra osobu
i kako si je zabilo neku ideju u glavu
(potaknutu ,čime drugim bi, nego nečijim profitom u toj grani)
kao spas od bivanja čovjekom,
bivanja prolaznim.
Koji grč, koja uzaludna borba.
A originalno Sveto Trojstvo
koje po meni predstavlja tri faze žene,
onu dok si dijete, pa nisi još prošla pubertet i postala plodna
onda ona kada jesi u mogućnosti donjeti dijete na svijet (kada su ti reproduktivni organi zreli)
i na koncu onu u kojoj ti se gasi fizička reproduktivna moć,
(dakle, nevezano sa ikakvim djevičanstvima,
količinom djece koju jesi ili nisi izrodila,
ustrojem društva u kojem si se obrela, pozicijom žene u njemu i slično)
dakle to Sveto Trojstvo,
gdje je to danas?
Tko uči djecu danas o tome?
Gdje se zaboravila, zametnula činjenica koja bi nas trebala osnažiti,
zašto je potisnuta iz kolektivne svijesti?

Zašto se ne uči djecu da je Priroda tako umješno, tako logično, tako briljantno posložila
da dijete, nositelj potencijala života, nema nikakvo iskustvo,
'jedina' dužnost mu je nostit breme ogromnog potencijala i usmjeriti ga,

da bivanje 'majkom' u svim smislovima te riječi predstavlja sakupljanje informacija,
iskustava, mudrosti, razumijevanja,
snage, izdržljivosti,
znanja što su prirodni prioriteti u životu,
hrabrost, jak želudac,

-kaže Clarisa Pinakola Estes negdj u 'Vukovima'
da je crone, strica, babuskara,
ona koja smije dirati svakoga,
dodirnuti svakoga,
jer, dodirnuti svakoga se, naravno, ne smije,
(doslovno je tako, razmislite!!)
osim ako nemaš određeni status,
zarađen bitkama koje si vodio,
i vlastitim mrtvima koje si pokopao-


i da na kraju bivanje mudrom staricom koja više ne može biti majka svojoj djeci,
ne može više roditi svoju djecu,
postaje bivanje Majke svemu,
svemu što treba njezino veliko znanje, pomoć i ljubav,
zapravo svečani čin, samododjeljivanje prirodnog statusa One-koja-Zna.
Zasluženi najviši čin kojeg možeš u životu doseći.






Gdje se skrila ova istina?



- 10:42 - Komentari (18) - Isprintaj - #

srijeda, 01.06.2022.

b































- 12:47 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.