TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

subota, 29.01.2022.

The jig is almost up







































Ali Faktograf kaže da to NIJE istina, pa onda sigurno nije, jer što faktograf kaže da nije jer nije, onda nije.
https://faktograf.hr/2022/01/28/nije-tocno-da-50-000-vozaca-kamiona-u-kanadi-prosvjeduje-protiv-cijepljenja/
- 21:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Naprijed naši!




Link:
https://www.instagram.com/p/CZLcm42BJ1r/?utm_medium=copy_link&fbclid=IwAR0Hf8eBBd9hqIdsXOm9LbbNX_jCnZWoirqJfIng28mhcbLhQgMWkRxCuyg














- 09:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 27.01.2022.

koka







































































- 18:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 26.01.2022.

snjeguljice i ostalo





























































- 20:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 25.01.2022.

conspiracy theories should be known as spoiler alerts







- 12:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.01.2022.

https://www.logicno.com/politika/sokantni-dokumenti-europska-komisija-jos-2018-objavila-plan-uvodenja-vakcinacijskih-putovnica.html


https://www.logicno.com/politika/najveci-protesti-u-briselu-dosad-eu-i-belgijska-vlada-najavljuju-veliko-prosirenje-upotrebe-covid-putovnica.html?utm_source=Kraken&utm_medium=Push&utm_campaign=24-01-2022

- 13:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 22.01.2022.

maloj ptici s juga * parni valjak

instrumental


















- 17:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Aki Rahimovski je umro :((((((((

album moga najranijeg mladenaštva......
- 14:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 21.01.2022.

*

kakav umor
kakva mučnina
hvala ti bože
gotov tjedan!!!
kako sam hepi
kako sam ponosna na sebe
kako sam uspjela odraditi večeras
uz duboku koncentraciju da pretrpim mučninu
glavobolju i sve te neimenovane odurne senzacije
kako sam smlavljena
gotovo hvala kristu
- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

*








- 14:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.01.2022.

*










NOVO
- 17:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 19.01.2022.

*

čovjek od kojeg smo kupovali neke stvari privatno
upravo doznajem
sve u nizu
cijepio se, dobio koronu, umro od srčanog udara jučer


što reći

ovo dvoje
iz splita (34), iz zaprešića (22)
umrla iza boostera
od hrpe ugrušaka po tijelu
umro na cesti,cijepio se...kakav divan mladić!
prestrašno, pre, pre strašno, ničega o cjepivu i smrti u novinama
prebijedno




- 21:01 - Komentari (15) - Isprintaj - #

utorak, 18.01.2022.

u prazno zaklamana klamerica







sva sam užasna
vidim ja to
nikakva
hrapava
oštra po svim rubovima
želim izgovoriti, a zarežim
želim pozdraviti, a ispadne da opsujem
želim razumjeti
a shvatim sasvim naopako
vidim da piše dolje, a pročitam gore
vidim crveno, a krenem
zeleno, a stanem
datum- zapišem pogrešni,
dogovor zaboravim i ne pojavim se
ručak izgorim
večeru ne skuham
cvijeće mi zarasta u travu
ulje mi kapa
susjedov pas ugiba

...

nekako, osjećam da kroz to moram proći
naći dovoljno nježnosti za sebe u svoj toj grubosti i oštrini
u svoj toj nevolji i jadu
i u tom prolazu razmontirati se i sastaviti nanovo,
ali sasvim drugačije
(ne nabolje
nego drugačije
ne poboljšanu staru sebe,
nego sasvim neku drugu novu sebe)
i pri tome pokušati ne razbucati baš sve oko sebe
tek najhrabriji će opstati kroz plameno riganje
ili ni oni neće
ali ja ću morati
sva sam užasna
vjerujte, osjetim i ja to



evo,pita me olovka , žir , dupin, narančasta, gljiva
a što meni dođe da napišem?
kurac
eto, tako užasna
toliko je glupo
neugodno i nedobro
divlja ko drače, eto




- 20:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.01.2022.

*



- 15:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

*

nije nova vijest, ali









još malo
- 13:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 15.01.2022.

*























- 15:38 - Komentari (7) - Isprintaj - #

mobitelom iz auta

vu plavem trnacu mi hiža stoji meets zagrebačkim ulicama cesta mog života teče







- 09:14 - Komentari (13) - Isprintaj - #

petak, 14.01.2022.

danas oko tri

Jeste li vidjeli kada da ptice blistaju na suncu?
Ja jesam, dva puta.
jednom kada sam mislila da je to znak,
a jednom danas,
kada nisam nikakav znak očekivala.
Slučajno sam digla pogled
iz mračne ulice,
iz srednjeg od tri reda auta,
iz gužve i ljudskog nereda,
gore iznad kuća
sijalo je sunce
rano popodnevno, još visoko iznad svega
i gore u svjetlu sunca
letjele su ptice
slobodne
u nekom razigranom nasumičnom ukrug letu
čiste od zbivanja ispod
i blistale su!!




TO je prizor kakav želite vidjeti!!
- 22:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

volim ovo

ovu misao i ovaj način



- 10:54 - Komentari (8) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.01.2022.

bez traktata, samo pjesma :)....

....
i pokoja riječ :)

pjesma:



pokoja riječ:
već sam neki dan krenula ovo pisati,
pa sam odustala,
pa sam opet pomislila na to
pa se nećkala
al vidim da mi se ne piše zapravo
dok ne izgovorim ovo:



jako, jako mi je žao
što se toliko svađa izdogađalo u zadnjih godinu dana na blogu
i što se toliko gadnih, teških riječi poslalo u svim smjerovima
i što se pokazalo kako ipak nismo toliko širokogrudni
ili širokih nazora
ili širokih srdaca kako smo pretpostavljali da jesmo.
Svjedno,
mi svi moramo ići dalje,
JA moram ići dalje
ja TREBAM odlazak u smjeru 'dalje', 'drugačije', 'novo'

Želim da se zna
da se ispričavam @SVIMA za vlastite ružne riječi
odaslane u njihovom smjeru
(sa ili bez razloga),
bili oni trenutno na blogu, ili ne,
opraštam svima ako misle da su meni što god ružnog izrekli a nisu trebali,
ako tako ne osjećaju, odlično, slobodni su ići dalje također,
nebitno je razumije li tko mene i moje stavove,
misli li loše o meni ili ne,
@sve vas i dalje volim
Za one kojih na ovaj ili onaj način nema:
nadam se da ćete se, svi u svoje vrijeme, i svi u svome ritmu,
vratiti na blog.
jednom, nekad.

:)

I ovime prestajem,
da ne bi opet bilo neželjenih traktata. :))

A i moram ići. :))




- 16:28 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 12.01.2022.

estrogen boosting foods/ traktat

https://www.mariongluckclinic.com/blog/10-estrogen-boosting-foods.html

https://www.zeebiz.com/india/photo-gallery-flax-seed-pomegranate-to-nuts-eat-these-foods-to-balance-your-hormones-120862


kao što je valjda već poznato
ili nije
tko će to znati zapravo,što je kome poznato?
sva sam u tome da samoj sebi olakšam perimenopauzu i prelazak u menopauzu
i naravno obitavanje u istoj, kad ta nadođe.


Trebalo je više od pola godine
da se simptomi tamo svrstaju
jer vrli liječnici ne gledaju
dalje od svoje specijalizacije
uglavnom,
sve se svodi na BROJNE neugodne simtome perimenopauze,
o kojoj čak ni ginekolozi ne raspredaju puno,
brzi su na nuđenju lijeka, (ne) pitam se zašto
a imalo bi se što raspresti...
jučer sam sa već trećom kolegicom na poslu
slične životne dobi
pretresala simptome
i ona je bila vrlo sretna da ima jednu poput sebe za razgovor
'stvarno ti velim,
sretna sam kaj mi nabrajaš sve kaj mi nabrajaš,
jer sam već misilila da sam luda'
znači: godinama pred menopauzu
teče doba zvano perimenopauza
u kojoj još imaš mesntruaciju
ali i razne simptome hormonalne promjene
koja vodi , koračić po koračić,
do menopauze.
Simptomi:
nasumice kako mi padaju na pamet:
aritmije, 'treperenja' srca
skraćivanje ciklusa
i zbog toga dojam da uvijek upravo imaš menstruaciju, ili samo što nije
jače izljeve krvi
(sretno sa držanjem željeza u normali)
poremećaje u spavanju (noću se budiš,
ili ne možeš do zore zaspati
a ujutro, kada moraš funkcionirati,
glava ti je ko bubanj po kojem su cijelu noć lupali)
često piškenje (naravno, noću češće :)) )
povlačenje zubnog mesa
problemi sa vidom
sušenje kože
mislim da se i gubitak koštane mase prišuljava
ali sama još nisam imala susret s time,
pojačane osjete SVEGA
od čega postaješ osjetljiva kao u trudnoći
emotivno osjetljiva
razdražljiva na glupane u okolini
njušiš kao vučica
i živčani sustav ti je osjetljiv
onda, da!, valunzi, naravno
ili se znojiš kao da plivaš kroz bazen,
ili ti je vruće kao da plamti vatra u tijelu
preferiram ovo drugo,
od prvog sama sebi drugačije mirišim
da ne kažem smrdim
po bobi štapićima
ako baš morate znati
onda, glavobolje:
ja sam osjetila jako pozadinske,
i one pojedinačno pikajuće
također su moguće migrene do povraćanja
neke osobe imaju vrtoglavice, to nemam,
ja imam neka stanja pritiska i stiskanja u vratu
koja dovode do navale krvi u glavu, trnce, šumljenje u ušima, navale vrućine u glavu
i prijetećeg osjećaja prijeteće nesvjestice.
Jučer mi se to dogodilo jer sam prejako zabacila glavu
ali sam uhvatila događaj u nastajanju
i brzo spustila bradu na prsa i rukama izvukla glavu 'gore'
ovo bi bila čito mehanička smetnja, ovaj put,
ali mene takve stvari hvataju i bez mehaničkih stiskanja vrata /baze lubanje,
pa se onda to pripisuje hormonskom disbalansu....
također,
'premiještanja' masnih djelova tijela su tu
debljanja
moje VELIKO pitanje je
zašto se žene ne obavještava o tome,
i informira što sve same mogu poduzimati da si pomognu
nego ih se, kad osjete tegobe
nudi ljekovima????
ili stupidnim savjetima da se posvete nečemu što ih veseli (neurolog)
kao da su smetnje koje imaju puki plod njihove mašte
koji zapravo samo umišljaju, baš kao i sve neugode skopčane s njime (plodom mašte)
također, još simptoma
dani kada imaš vatu u glavi, časna mi riječ
bio je period prije jedno dva mjeseca
kad nisam dvije s dvije riječi mogla spojiti
koliki metež i zbrakanost mi je bila u mislima.....







Jer gle čuda,
radim Qi gong vježbe već jedno mjesec i pol,
recimo tri put na tjedan,
što je malo, moglo bi i više
i moram priznati da mi se simtomi povlače, koliko vidim.
(a i činjenica da sam ovoliko ispisala to potvrđuje :D )
u petak imam neurologa,
da prijavim sva zbivanja
i baš me zanima komentar.

također,
šopam se orasima, suhim marelicama,
bučom, sezamom, suncokretom i sl
(sjemenjem)
doslovce se naočigled tovim
ali mi je BOLJE!!!

nemam takve napadaje mučnine na nepcu,
prelakog udaha kroz dve strane vrata
boli u bazi lubanje
a ni napada prednesvjestice.

ono što je interesantno,
niti kroz koronu nisam uopće osjećala ništa od toga,
niti kroz dva tjedna oporavka iza toga!
Totalno opuštanje, spavanje i odmaranja
nesumnjivo doprinose smanjenju svih hormonalnih muka.

TOTALNO opuštanje, a ne neko falšno,
prošvercano između dva odlaska na posao u danu,
između suđa, veša i smeća,
i pitanja 'kamo ide moj život?' :))))
(to je tema idućeg traktata)


Došla sam na ideju da na poslu osnujem klub za menopauzičarke u nastajanju.
Da ne moramo baš svaku pomoć pronaći SAME!!!

Najbitnije nije nikada izrečeno:
normalno je da vam ti simptomi
(koju mogu biti jaki,
može biti više njih na hrpi,
mogu pogoršavati vaše dotadašnje zdravstvene probleme)
mogu interferirati sa dotadašnjim životom,
koji je cijeli skrojen prema vašim dotadašnjim mogućnostima,
vašoj dotadašnjoj snazi,
i sasvim je legitimno da UZMETE prostor i vrijeme za sebe
(ne govorim o jednom tjednu, nego o više godina posvete sebi)
toliko koliko trebate
i sami sebi preorganizirate i nanovo ustrojite život,
uzevši u obzir svoje tekuće potrebe.
naravno, za očekivati je da će se neki balans ipak jednom i dogoditi,
a tada treba iznova revidirati....sve :)))

U osnovi, svaki novi dan bi trebao biti slobodan od 'jučer',
ali dobro, to ne možemo očekivati na ovakvoj razini postojanja... :)





Za kraj traktata dvije noćne zgode, i dva predjutrošnja sna:


Zgoda1:
ponekad se zapitam
što to radim u trenucima u kojima se uobičajeno
ne radi ništa
jer bez dnevne svijesti ležiš u krevetu,

probudim se usred noći,
sleđena u ledenoj sobi
(barem je takav osjećaj)
a uredno sam se pokrila do pasa,
pri čemu ležim u potkošulji,
majica mi je skinuta
i zgužvana u 'kuglu', položena na mom grlu (?).
Onak, čudesna slika,
ležim na leđima uredno i pravilno,
očito sam se skidala u snu,
ruke ravno pružene uz tijelo,
pokrivač do struka,
majica na vratu
i sleđena tako kao da.....hm...čekam..



Zgoda 2:
probudim se,
vrata sobe širom otvorena
i gledam na sat u daljini
na kuhinjskom zidu.
Mračno je
i jako, jako sam umorna,
ali sat pokazuje (već) 6 i 10.
Legla sam oko pola jedan,
i sada očajavam kako sam umorna a već je 6 i nešto,
a trebam ustati u 7.
Fakat devastirana tim naporom koji ću morati skoro učiniti,
zaključujem da onda barem treba odrijemati do sedam,
kad je već to sve što se nudi.
Zaspim.
Probudim se, dakle, ponovo,
i kroz mrak ne vjerujem svojim očima,
škiljim i pitam se jel mi se čini,
sad je pak pola četiri....
pola četiri??
Dobro,
pomirim se sa pola četiri,
mifim, mifim,
aha, to nije bilo 6 i 10
to je bilo 2 i 30 :)))))
dobro, izvrsno,
do sedam se može još DOSTA!! odspavati
sretna, zaspem.
probudim se, dakle, treći put,
prošlo je pet...
fala ti bože!!!
zanemarit ćemo ovo konstantno probuđivanje
i fokusirati se na puno bitniju činjenicu:
još nije sedam!!!
Thumbs up!!! :))
Vrijedi još probati zaspati. :))
Zaspem.
dalje više ne znam kak je išlo,
tko je koga probudio kojim redom ja/kćer/budilica 1/budilica2....

Koju naročito pozitivnu stvar ste mogli primjetiti
u cijelom ovom cjelonoćnom zbivanju?
Niti jednom nisam morala ići piškiti!!! :))
Znači, bila je to uspješna noć. :)


Snovi:
sad mi se više ne piše,
ali
prvi san
u goste cijeloj obitelji došao je neki mlađi frajer
iz neke od država bivšeg SSSRa
došao je nekom drugom, ne meni,
ali ja sam bila ta koja je nekako ispala zadužena za prehranu
i cijeli sam sam se bavila nabavkama hrane
i konstatacijom da što god pojede ostaje i dalje gladan
iako se on stalno zahvaljuje i
vrlo pristojno niti ne spominje takvu mogućnost
je osjećam da mu koja god količina hrane ponuđena nije zapravo dovoljno...


sam dva:
vedran i ja
:))
ovaj sam je u kategoriji onih snova
za koji kažu da je tako živ da nemaš sumnje da se zbio
intiman je, sa osobnim dogovorima,
pa ga nema smisla pisati,
nego tek ja da ga pribilježim,
da se sjetim.

Ono što je tu bilo divno,
i za mene posebno ugodno
je taj osjećaj sigurnosti,
kojeg nisam osjetila već dugo, dugo, dugo
i osjećaj sigurnosti koju zajedništvo pruža
nije to smanjenje osjećaja odgovornosti,
nego više mogućnosti dijeljenja brige i emocija u određenoj situaciji
i pretresanja svega sa osobom koja u toj stvari
ima isti emotivni interes kao i vi.

Uglavnom, tak.


Idući traktat već je na pomolu,
ali sad prvo pospremanje kuhinje i či gong.
Bajbaj







- 17:32 - Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 11.01.2022.

nije traktat (još) (bude)

:))







jedna novija verzija



traktat u idućem broju :))


dodatak:



dodatak 2:
https://dokumentarac.hr/featured/preokret-lijecnici-mogu-prepisivati-ivermektin-i-hidroksiklorokin-odlucio-drzavni-odvjetnik-nebraske-sad-opsirno-obrazlozenje/

Iz gorepredloženog članka, link dokumenta na hrvatskom jeziku:
https://dokumentarac.hr/wp-content/uploads/2021/10/21-017_0-HRVATSKI-finale.pdf
Ovo najtoplije! preporučam pročitati svima,
a poglavito onima koji za sebe tvrde da su čestiti, istinoljubivi i čovjekoljubivi......
ako ne sve, a onda barem od kajjaznam, šeste do ..ne znam...desete ili koliko već, strane...........







dodatak3:
(stariji članak)
https://www.logicno.com/hrana-zdravlje/ogroman-broj-sportasa-i-mladih-ljudi-umire-od-srcanih-udara-pogledajte-popis.html


(noviji)
https://www.logicno.com/hrana-zdravlje/iznenada-preminuli.html
sa jednim starijim videom koji sam već prije nekog vremena zapravo htjela staviti.........



https://www.logicno.com/politika/3-godisnjakinja-u-argentini-umrla-od-srcanog-udara-dan-nakon-covid-cjepiva.html







.......








- 23:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 07.01.2022.

.















- 12:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.01.2022.

probušite balon




- 17:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.01.2022.

*

- 21:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 01.01.2022.

to

- 23:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #

*
































- 17:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.