lutka iz izloga

ponedjeljak, 15.11.2010.

rekli su mi...naučit ćeš živit sa boli. ja sam viknula jaooo al rekla nema šanse. tad me bolilo najviše na svijetu. bolilo je ko da zabijaju čavle u kičmu, pile žile, glođu živce, buše kosti. bolilo je ko sam vrag. vikala sam...au mijau, jao kravo, iš miš, ija ja, joj konjiću moj, iha ha ha ha. pila sam tabletu ujutro, tabletu navečer. izvoli, jao još boli. tabletu za ručak u želucu mi mučak.onda sam dobila morfij. ni to nije pomagalo. bolilo je ko tri vraga i sotona.

nakon operacije jajnika nije bolilo. oćete tablete protiv bolova? neću! glava ti u smeću, bacim je u vreću u turskom poduzeću. čudili se oni, čudila se ja, čudio se jajnik, pa i dva, bolilo mene ništa nije.

prolazili su dani, prolazili su sati, pa dani sati a onda i tjedni. prošli su i auto i tramvaj i poštar, prošla je i bol.
jel vas boli? ne! ništa? ne. leđa? ne. stvarno?ne. a malo? ne. priznaj? ne. kad je promjena vremena? ne. dobro, aj kući.
prolazili su tjedni, vlakovi i kiše, moje boli nije bilo više. i onda sam izašla van. išla sam plesati. plesala sam tamo, plesala sam vamo. plesala sam njima, pa i vama. brzo i sporo, jako najjače sve bile su meni mokre gaće. idućeg dana pustila sam suzu jer nisam znala za svoju guzu. bolilo je jako, opet najjače, plakala sam ja kao malo mače.

rekli su mi...nikad nećeš naučit. vikala sam, krikala. išijas me zarobio. noge su bolile, nisu me volile. nisam mogla ništa. sve mi se vratilo...cijela godina unatrag, bolnice, operacije, noći kad nisam mogla iz kreveta poći, pa suze, smijehovi, fore, sve bolesničke odore. u krevetu kod kuće, ležala sam u boli, sjećala se pustolovine slane ko od soli.

pa ovaj vikend. vozila sam amo pa tamo pa amo, parkirala, turirala, po trubi svirala. i jučer sam ustala od boli posustala. leđni mišići upaljeni ko sirene boli me boli kad ruka krene. i opet sam ležala u krevetu. i pitala se: jel to to? život sa boli...upališ auto, opereš mašinu, pospremiš ormar oguliš mandarinu...bol je tu. upališ kompjuter, tv ili skuter...sve u društvu jesam. nisam sama, tu je i galama.

- Komentari (10) - Isprintaj - #