lutka iz izloga

četvrtak, 11.11.2010.

bila sam jučer na španjolskom. idem i dalje i najgora sam. kad sam najgora odustanem. sad neću jer nitko ne zna. ma ne znaju ni one.
ništa se nije promjenilo.escupir-pljunuti, tocar-pipati, acabar-svršiti, cagar-srati...nakon sata odem uvijek jezik prati.
profesora je jučer bila posebno uzbuđena jer je imala nastup nakon sata. pjevala je na večerima na kojima se pjevalo na španjolskom. uzela je litru pive, kriglu, uvalila nam tekst svoje pijesme i mi smo prevodile. opet je bilo prosto al mi bile majstorice...penejo-stidna dlaka, garca-seronja,cheto-snob, olor-smrad...profesora se šminkala za grad. crvena usta, minđe i maja, kad ju vidi poludit će raja.

i onda bi mi čitale taj tekst, slovkale ko prvašice a profesora bi svako malo zapjevala i otplesala koreografiju. profesora ima velike cice pa bi mahale lijevo desno. gledala sam....di sam gledala? tekst, profesora, pivo....pred očima mi bilo sivo, sve sam čitala krivo.hrvatski, španjolski, kineski... profesora je skakala muuui bien.otpila gutljaj, našminkala usta, mahnula cicom, opalila desnicom, napisala na ploču, povukla koču, prevela a onda nam pustila pjesmu i podivljala ko senjska bura...ne ko divlja svinja u grču ili nagužena lija u prču.
profesora, najbolja profesora....pjevala i plesala je ovako

- Komentari (4) - Isprintaj - #