lutka iz izloga

srijeda, 10.11.2010.

bio je praznik, sad zadnji ovaj. morala sam nestat iz kuće, jer spremao se za ispit, dečko moj ovaj. auto, prijateljica, dve litre iscijedila soka, japanke, ručnik, hola hola pokaži mi cice idemo u toplice.

kupim je u 11 sati u novom autu. govori...a stvarnooo voliš promjene. mignem, stisnem gas, kažem: mala veži se, krećemo svaki čas. dva sata vožnje do svetog martina. dobre smo, nismo se pogubile do tamo ali tamo...ulazimo u wellness, biramo: saunu, bazen, jacuzzi u termalnoj vodi. šalju nas gore pa nek se vratimo dole. gore gospođa baca metlu i šprinta na blagajnu. pravim se da ju nisam skužila. platimo i krenemo. gore ne daju da se presvučemo dole, mi inzistiramo. presvučemo se u sekundi, nestrpljive, znatiželjne, uzbuđene, dobijemo sve upute, plahtu, pa skužimo da smo krivo, vratimo se u garderobu, ostavimo japanke, ručnik i badić i gole s plahtom uđemo u saunu. prvi put u sauni, finskoj, ko da smo ušle među oblake rukama ispred sebe kroz paru tražimo nešto sigurno za oslonac i deremo se...eeeee jel ti viiiiidiš ištaaaa?....aaaaa peeeku me očiii.. kad odjednom do nas dopre vrlo smiren glas...cure, brzo ćete se naviknut, mora da vam je ovo prvi put. skužimo golu ženu s lijeva, prekrasnih proporcija, s jednom podignutom skvrčenom nogom kako nas gleda dobrnamjerno s polusmješkom pa se smirimo i sjednemo. žena gola, nas dve u plahti. počnem pucat, pomalo, malo, malo...mojoj prijateljici je vruće al ne skida plahtu, samo uzdiše...joj kak je vruće...ja sam gotova, plačem od smijeha, cijućem, tučem se, ranjavam...žena me smireno promatra i pita da li mi treba pomoć...prijateljici je vruće.plahta je tu.mijenja poze i boje. ja grimase i oblike.sauna odzvanja mojim urlicima. žena je gotova i napušta nas. prijateljica je luda, hvata ju panika i govori da ne može, ne može...izletavamo van.
soba za odmor. dva para i žena. smješka nam se i pita...jeste izdržale...mi kimamo i ko dve upaljene kornjače odpuzimo do zahoda. umijemo se i na ležaljke. soba se isprazni a mi navalimo na vodu i jabuke. idući je jacuzzi u termalnoj vodi. prostorija je sva u romantičnom ugođaju sa svijećama. skužimo da je to za parove. jebat ga, uskači stara nemaš sad drugog para.izmasiram si guzicu, leđa, vrat, noge. nemrem potrbuške jer me boli kičma pa sjedim. prijateljicu ne boli pa se koprca. nakon trideset minuta sistem se gasi i idemo opet u saunu. same smo. okrećem pješćani sat i kažem da ću probat izdržat deset minuta. prijateljica se slaže. uspijevamo. čaj, jabuke, odlazimo na bazen.
na bazenu ima možda desetak ljudi. čekaju nas bazen za djecu, veliki, jedan s termalnom vodu i četiri jacuzzia.nije loše. bacamo se na posao. sve redom. plivam leđno jer jedino tako mi je dozvoljeno. glavni bazen ima neke vodoskoke na dva mjesta. luda atrakcija za odrasle. prijateljica se sakrije iza jednoga i sva je sretna. pustim budaletinu nek se veseli. plivam jen dva jen dva otići će mi bolest sva, jen dva jen dva tri bit će sretni svi. bazen s termalnom vodom vodi iz unutrašnjeg prostora van. skužimo tajni vodeni put i nađemo se u toploj vodi ispod jesenske šume na jesenskom suncu, pogledamo se, dignemo obrve i bacimo na leđa.
dan mrtvih je a mi ko dva živa mrtvaca ležimo u raju, nosi nas termalna voda, farba jesenska šuma, masiraju prdeži iz cijevi a sunce govori baj baj kasno je ide spavat moj sjaj. plutamo ko dva lopoča i smijemo se...bezbožnice jedna, kako te nije sram tako uživat.
spustio se mrak. vozim za zagreb. prijateljica se sluzava i rastopljena preljeva po sicevima mog novog auta...fuj, žlundro!...šuti i vozi, stradat ćemo!
stižemo, preopuštena sam, dočekujem budna zoru...wellness mi otvorio svaku poru.

- Komentari (12) - Isprintaj - #