lutka iz izloga

petak, 30.04.2010.

ima onih koji ne vole ljude, koji varaju ljude, koji rađaju i rađaju ljude, onih koji mole za ljude, onih koji liječe ljude, koji ogovaraju ljude, koji ne misle na ljude, koji crtaju ljude. ja sam vam ona koja voli ljude. ja sam vam ovisnica o ljudima al sam i ona koja je često i ljuta na ljude. ja sam ona koja svaki dan spomene ljude i kaže ja volim ljude. ja sam vam ta.

jednom sam bila jako sama. uzela sam onda karton, ma bilo kakav...onaj od mlijeka. napisala sam: ja sam sama malo mi je drama, sjedi kraj mene možda me krene. otišla na trotvar sjela i čekala. ljudi žicaju novac al ne žicaju društvo. a biti sam ili gladan je meni ista stvar. zapravo rađe sam gladna nego sam sama. ma zamisli da nemaš nikoga. toliko ljudi oko tebe a ti nemaš nikog. zarobljen u svijetu stranaca. a u društvu nećeš umrijet od gladi dok sam oćeš.

i ja sam sjedila i došo je jedan puž pa sam pitala oćeš biti moj muž, a reko je puž bit ću ti muž. došla je i svraka al ona nije bitna. poslije svrake je došla baka i rekla kako lijepi puž, jel vam to muž? pa je sjela pokraj nas. onda su došli turisti sa tajvana pa su nas fotografirali i pojeli užinu. došao je i onda i moj tata i susjed i predsjednik države i jedan novinar. pa sam uzela olovku i ispravila ja sam salama malo mi je drama, pojedi mene možda ti krene.

hahahha...ovo je preludo...moram prekinut pisanje posta jer sam upravo dobila važnu obavijest.moj dečko je upravo dobio otkaz. jel to netko baca čini na mene i moj svijet?!?!

- Komentari (24) - Isprintaj - #