lutka iz izloga

četvrtak, 01.04.2010.

petmiljonamiljarditisućajedan, petmiljonamiljarditisućadva....da da tolko sam puta već jutros kihnula...ma samo nek mi još neko kaže da voli proljeće, evo petsedamtisućabiljardi sad ću se bacit u bunar i poklopit

neću pit tablete za alergiju, šta si sad razmažena...uz sve tablete pa još te za alergiju će ti kao nešto značit?neću, nek neko ubije proljeće. evo probudila sam se prije dva sata opet mi se spava. to je proljeće. našla sam tri pauka, divovska. i oni su se probudili i oni su proljeće. moj pas je našo tri krpelja. ja se bojim krpelja. pa šta ti nisi ona neustrašiva? ne nisam, zaključala sam ih u mali zahod i sad plaču krpelji i pas a ja plačem ispod kreveta i nitko neće doći s posla u pomoć. jebemti proljeće.
ali zlato, ti si se rodila u proljeće, to je tvoje godišnje doba. nisam, nisam, nisam. moje je jesen, računa se ono kad sam se stvorila. mogla sam izaći van kad sam god htjela, al mama mi namjerno nije htjela reć da je ljeto za četiri dana...rekla je, ajde van, izlazi, gonjaj. i ja sam izašla i kažem vam odmah se pokušala zamjenit u bolnici...al došla je mama i dala mi plisku, ono baš sklisku.

devetstokonjskih kihaja, iskihat ću sve organe koje imam...kako mi te oči nisu već ispale...svrbe me najviše na svijetu, jel se mogu one s nekim grabljama ispočohat. ja stvarno mrzim proljeće....i neću se zaljubit u proljeće i neću se ljubit u proljeće jer kako kad ričem, urlam, ko orangutan sam...ko bi volio takvu zvijer proljetnu preženstveno alergično natečeno crvenu kihavu živčano njihavu...

a ne voli ni moj pas, pa stalno šeće šupak a ja šećem surlu i šiljim oke, a u glavi mi bruji ona kad sam bila mala

VISIBABA MALA
ZVONITI JE STALA,
CIN-CIN-CIN,DON-DON-DON,
ČUJTE MALI ZVON.

MALA PTICA ŠEVA
VESELO NAM PJEVA,
FIRULI-FIRULU
PROLJEĆE JE TU.

TRA-TA-RA-TA-RA-TA,
JAGLAC TRUBLJU HVATA,
HOJA-HAJ, HOJA-HAJ
ZIMI SAD JE KRAJ.

- Komentari (5) - Isprintaj - #