lutka iz izloga

nedjelja, 07.03.2010.

umjesto da poludim ću sad odmah stavit oglas "tražim gospođe u menopauzi za druženje i izmjenu iskustava".

mrzim valunge. napadaju me stalno, evo ih opet, aaaaa, pomoć, ajuto, skidaj sve sa sebe, spašavaj se. nemrem to više. a zima je. šta kad dođe ljeto i počnem se znojit ko onaj krmak u svinjcu?! stajat ću na trgu i čekat nekog, ljudi će prolazit i gledat me u čudu jer ja ću stajat u lokvici. izgledat ću ko da sam se popiškila. ajme bruke. uvijek se moram sva izbrukat.

ma. nitko ne zna, nitko nitko. to su takve navale vrućine. ja postanem lonac i skuham samu sebe u roku dve minute. onda se ohladim i bude ok. da, al onda za sat vremena opet isto.i grašci znoja počnu padat s čela. miško, oćeš grašak za ručak? zapravo, mislim da je ovo danas čak grah.
a odjeća! ne treba mi uopće mašina. sama ju operem. jer nije to znoj, to ne smrdi. to je čista voda. i odjeća bude mokra. žmikat se može. pa reko bi čovjek, goleme uštede ova mala ima, njen organizam pere, kuha i povrće proizvodi.

al ljeto. jao mene. samo da ne dođe ljeto. odmah se mogu instalirat i glumit tuš. ma vodu mogu doma iskopčat, šta će mi. uđem u kadu, čekam valung, on dođe, izžmiče me i kada puna. ubacim pjenu za kupanje, patkicu i eto veselja. majko mila.
neću ljeto, neću. obući ću se u frižider i takva hodat po gradu. kucat ću slastičarima na vrata i molit da me mažu sladoledom. a šta ću bidna? bacat se u fontane? visit na klimama ko šišmiš? ja ne znam. stajat cijeli dan isod pipe s hladnom vodom. je pa dobit još upalu mozga. a najbolje onda zavezat nekog goluba za nogu nek mi leti iznad glave i radi propuh preko dana a po noći ću spavat ispod zemlje u vrtu ko mrtvac. ma ne mogu ni to, spalila bih jadne mrave, pauke i bubebaje. po noći ću platit nekim siromasima nek pušu u mene i rade mi propuh.

- Komentari (3) - Isprintaj - #