Uniforme? I say YES :)

subota , 28.04.2012.

Sve iSvasta me pretekla pa napisala post o uniformama nedavno, ali eto kad je vec na umu moram to izbacit i po drumu, pa cu o tome pisat i ja :)

Kad sam prvi put posjetila Irsku iznenadila sam se i odusevila vidjevsi djecu u uniformama. Bili su preslatki, ko oni klincu u Harry Potteru. Jedni u zelenima, drugi u plavima, treci u crvenima, karirani, jednobojni...ma prekrasni.

Do tada sam imala veoma odbojna misljenja naspram uniformi, pogotovo u tinejdjerskim danima. Jao, pa tko bi si to uzeo za pravo da mi oduzme moju slobodu izrazavanja...

Ali sada vidim koliko je u biti pozitivno biti klinac s uniformom.

1. Svi su jednaki (a): Nema bogatih i siromasnih, nema preseravanja s markiranom odjecom i maltretiranja onih s fejk brandovima.

2. Svi su jednaki (b): Emosi, metalci, punkeri, darkeri... nece bit maltretirani od strane shminkera, nit bi shminkeri trebali bit maltretirani od strane ovih spomenutih

3. Djeca ne gube svoje pravo na izrazavanje, imaju slobodno vrijeme izvan skole da nose odjecu koju hoce u skladu s onim u sto vjeruju.

4. laksi nadzor od strane odraslih: po tome mislim na mnogo toga...
(a) prodaja alkohola mladjima od 18 godina ( istini za volju, odrasli ce se mozda zgrazati, ali dobro se sjecam svoje generacije, kad smo od svojih 15, 16 godina zicali one koji izgledaju malo starije da nam kupe alkohola, pa bi poslije skole umisto doma sidili i cugali u parkicu il na plazi)

(b) znam mali milijun tinejdjerica koje izadju vani bare starije decke, tipove, muskarce prodajuci im spiku da im je 20.

(c) u sluacaju da se djete izgubi, ili nedaj boze lupi ga auto il mu se sto desi, ako svaka skola ima svoju uniformu, znas koga ces prvo kontaktirati ako vidis to dite...

5. U srednjo skoli svjedocila sam mnogim modnim izricajima il vristanjima ovisi s koje strane gledas. Djevojke u majicama do pupka, na spaline, bez spalina, minicama, stiklicama, bez skolske torbe vec sa malim rucnim torbicama. Ovime bi tome trebalo odzvoniti.

6. Uvodjenje uniformi u skole pokrenulo bi i prozvodnju istih. To zvuci kao nova radna mjesta.

A sad negativne strane:
Najvise se protive uniformama s izlikom da djeca gube njihov nacin izrazavanja. Los argument ako djeca u skoli provedu samo jedan dio dana, jer ostatak dana mogu nositi sto hoce a njihovu osobnost im nitko nece oduzeti, vec ce tako doci do izrazaja.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.