samo vjera i ufanje, što god da ufanje danas značilo...

utorak , 11.05.2010.

Hvala vam svima što ste se okupili u ovako velikom broju da slavite i kličete gospodinovo ime...

Nisam baš obraćala pažnju, ali vjerojatno se sličnim riječima zadarski nadbiskup obratio rijeci mladeži koja se prošle subote slila na Višnjik...Sve je to tako bajno izgledalo, naočigled ni jedan incident, to što su oni malo dalje od bine spavali na travnjacima sa praznim q-packovima u rukama, nije hvala bože nigdje zabilježeno.

Da ne bi ispali malodušni i negostoljubivi, a neki čisto iz puke naivnosti, otvorili su mladima vrata svojih domova. Moja susjeda također, samo što se nije previše morala truditi oko uloge domaćice zbog neodgodivih obaveza izvan grada, tako da je breme domaćinstva svalila na leđa svojoj kćeri (mojoj prijateljici) i, naravno, meni..

I dočekale mi njih spremno, otvorena srca... Tri djevojke od svojih sedamnaest godina kročile su u stan, pomalo nesigurne, ne znajući što ih čeka. Naravno, pobrinile smo se da se osjećaju što ugodnije tako da je pokraj palačinki, pašte i ostalih delicija trema nestala u trenu... Večer je polako odmicala dok smo mi ugodno razgovarale, a oko 10, 11 sati navečer pitale su samo gdje je najbliži narodnjački klub, sredile se u 30 minuta, nazvale neke dečke da ih čekaju ispred crkve s pićem (ironija) i otpirjale put bacisisudrmniguzu kluba, pa tako do ranih jutarnjih sati...

Khm, začudo, klub koji inače radi do 2, 3 ove noći radio je do 6 ujutro, a isto je bilo i sa svim ostalim klubovima u gradu...
Pa zar ti ne dođe da zaplačeš nad tom katoličkom mladeži? Ima li igdje još onih neiskvarenih djevojaka i mladića koji će iskreno slaviti svoju vjeru a ne iskoristiti svaku situaciju da izmaknu majčinu oku, navuku oskudne krpice i drmaju bokovima?

Samo da napomenem, ja nisam vjernik, niti želim zadirati u vjerske probleme, samo mi se bljuje od ovog katoličkog licemjerja i veličanja ne znam čega, kad realnost govori više od njihovih ispraznih priča

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.