Lisa Kleypads: Hladnokrvi zavodnik

utorak , 17.09.2019.







Lisa Kleypas: Hladnokrvni zavodnik

Izdavač: Mozaik knjiga

1.dio iz serijala Ravenel

Braća West i Devon su posljednji u lozi Ravenel. Nesretnom smrću njihovog rođaka Thea Devon u nasljedstvo dobiva posjed u Hampshireu,zemlju u Norfolku ,kuću u Londonu…
Bili su plemenitog roda,ali nikada nisu bili dio plemićkog svijeta. Devon želi uživati u životu,ali ovim nasljedstvom to nije moguće. Kada Devon dolazi preuzeti imanje dočeka ga iznenađenje, ne samo što je posjed u dugovima i u poluruševnom stanju, nego ga tamo dočekaju i tri sestre njegovog rođaka Thea i mlada Theova udovica Kathleen.

Kathleen je bila u vrlo kratkom braku sa Theom,a nakon njegove smrti ostala je na posjedu zbog svojih šogorica. Lady Kathleen bila je britkog jezika,čvrstih stavova i nije se libila izreći jasno svoje mišljenje.
Davonov i Kathleenin prvi susret započeo je jako loše sa otvorenim neprijateljstvom,suzdržanošću i hladnoćom. Davon je nakon tog kratkog susreta odlučio da uz imanje mora dobiti i Kathleen,ali svi njegovi pokušaji naletjeli bi na Kathleenino vješto odbijanje. Koliko god je pokušavala odoljeti Davonu njeno srce je baš i nije slušalo…

U ovoj knjizi upoznajemo život u Londonu i okolici u prijelaznom povijesnom razdoblju prema malo modernijem. Ima opisa o modernizaciji u poljoprivredi ,ali ne previše, toliko da se znaju činjenice. Možete naučiti ponešto i o orhidejama ako ne znate ništa o njima. E sad, pošto sam ja poljoprivredne struke meni je bilo zanimljivo malo ponoviti gradivo. Sviđa mi se kako je autorica i ovaj puta dala svim likovima podjednaku važnost,a svi likovi imaju jednu zajedničku osobinu-užasno su tvrdoglavi, što ste bliže kraju knjige vidjet ćete kod nekih likova značajne promjene. Razgovori su me nasmijali do suza.

Ova knjiga me podsjetila na autoričin serijal o Hathawayima. Ovdje vas čeka šaroliko društvo sa svojim usponima i padovima koje sami morate upoznati.
Zanimljiva,odlična knjiga koja drži pažnju do samog kraja,iako mi je sami kraj ostao nedovršen. Budući je ovo prva knjiga iz serijala jedva čekam nastavak i nadam se da će biti još bolji od ove. Red ljubavi,malo svađe i zanovjetanja, opasnost koja vreba iza ugla, malo igranja sa našim živcima, sreća koja dolazi sporim koracima….. Lisa kakvu smo navikli čitati.

Moje preporuke imate.

Osvrt napisala Natalija M.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.