Sehnsucht/Herzeleid

subota, 25.11.2006.

U Tvrđi smo!

Prije svega, ja sam pustio dugu kosu i nema više, nema, duga kosa najbolše!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Seksi, aaa? Najbolje, neznam ni sam kako ću odoljeti valovima đevojka i transvestita koji će me sutra čekati pod balkonom sa transparentima "oženi me Cjepo!!!"

Da.


Nadalje, opet sam se uživio u Pepperse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ali tužno je kada ljudi furaju da slušaju pepperse, a znaju šta ja znam, By the way i Dani california. Nemože tako. Zato ću staviti jedan spot koji vjerojatno nitko nije vidio, sa albuma kojeg vjerojatno nitko nije čuo. Etogac, svaki dan malo!




I naravno jedan intervju, ovo će se dat gledat samo luđacima od fanova- sandra, ti šuti.

I da, BTW JA SAM NAJVEĆI FAN PEPPERSA, LIJEPO MOLIM!!



I evo još par stvari koje su mi pomogle da završim osnovnu školu

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 00:35 - Komentari (37) - Isprintaj - #