Sehnsucht/Herzeleid

utorak, 30.05.2006.

Pjesme

Tekstovi pjesama. Nekim ljudima čini zadovoljstvo pisati ih, neki ih mrze, samo nabrzinu sklepaju hrpu gluposti da bi se uskladilo sa glazbom, a neki pak trebaju nevjerojatnu koncentraciju da bi ih pisali, trebaju inspiraciju, neko posebno mjesto, vrijeme itd.

Ja sam svoje prve pjesme počeo pisati davno... to je bilo ljeto 2004.-te. Pisao sam i pisao, izražavao osjećaje, snove, nade... mislim da sam bio tada sklepao oko 11 pjesama, samo je nedostajala glazba... no onda je moj prokleti kompjuter ruknuo i svih 11 pjesama je otišlo... zajedno sa ostalih 6 gigabajta softvera... nabavio sam novi kompjuter za 2 tjedna ali pjesme nikada nisam dobio natrag...

No čim sam dobio novi kompjuter nastavio sam pisati, napisao sam par pjesama koje su još sadržavale elemente i stil onih 11 izgubljenih. I tada sam prestao toliko pisati. Pauze između stvaranja pjesama su varirale od 5 do 7 mjeseci. Jesam li izgubio inspiraciju? Jesam li odustao od stvaranja pjesama? Nebih znao.

Ali zato sam u zadnjih 5 mjeseci napisao par pjesama, no nijedna od njih nije strukturno nalik pravoj pjesmi, spremna za realizaciju. Više su odsječci mojih misli, bez refrena ili bridgea itd.

Tako recimo jedna pjesma kod koje sam imao inspiracije pa sam samo pustio maštu i osjećaje da pišu..

''I am no longer cold
Sitting inside the darkness
You are not far away
You are there but you're not moving

I can't go on with this loss
Yet I have to
I'm torn apart
Yet I don't care

Your lifeless body still holds
your will and your loyalty
but none of it all matters
it's all gone now

Wish I could join you
But my fall is yet to come
greater than any other

please don't do this
please don't say it
Don't point out my flaws
don't feed upon my sadness

a tide of rythm that makes you happy
makes me so alone
and when you realise what you've done
I won't be there to forgive you

I don't know myself anymore
but I don't need your help
I have my own dreams to help me
I'll just be somebody else

I live through you
I'm sad through you
and I think that you feel the same
we both fade away

clawing to the last stand of my soul
that keeps trying to be different
let me be sad in my own time
let me grow this way

Don't worry I'll be allright
I know that you don't know it
I'll be fine, I'll be happy
I won't give up
''

Hrpa gluposti, jelda? Meni je to riznica osjećaja... poput kutije u koju sam stavio dio svojih sjećanja i emocija...

Prave, realizirane pjesme su u tom istom stilu ali imaju refren i sve ostalo, njih ima oko tri, četiri...

Vidjeti ću hoće li dečkovi iz Midnight Sun-a htjeti ikada svirati bilo koju od tih mojih pjesama, iako bih preferirao da napravim svoj napola akustični-napola električni solo album...

Photobucket - Video and Image Hosting To sam ja, takav kakav jesam mah

- 22:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.05.2006.

Razmišljao sam malo...

Ja slušam dosta žanrova glazbe. Variraju od brit popa (britanski recimo rock bendovi poput Blura [obožavam ih]) do rocka (RHCP [najbolji bend na svijetu] Oasis [legende]) pa sve do žestine Neo Metala (grupa Incubus [slušam ih tek par mjeseci a već su mi odlični]. Uz to imam hrpu teške alternative i bendova koji su sami svoj žanr (Cake, The Cardigans, Franz Ferdinand, Garbage, Gorillaz, Interpol, James, Kaiser Chiefs, Queens of the Stone Age, The Stranglers, The Strokes) te od ostalih grunge-Nirvana, rock/neo punk- The Hives.... uz sve to ja se osjećam kao rocker, tako se i proglašavam, ne sotonistički, opasni metalac, ne punker sa martama i opasnom kosom, ne mrtvi šminker (bez komentara) , nego rocker.

Baš zato sam neprihvaćen u većini tih krugova, imam par prijatelja koji su teške metlice, te im je moja glazba glupa, te omalovažavaju (jesam ja to dobro napisao? zujo ) i moju glazbu i mene. Odbijam postati dio tih krugova gdje da bih bio prihvaćen moram ohladiti osjećaje, zatomiti nježnost, odbaciti snove, te se napijati i udarati po distorziji i slaviti što jaču deračinu.

No nisam prihvaćen ni u mekšim društvima, normalni (neopredjeljeni) ljudi me jednostavno ne podnose, izbjegavaju moje društvo. Tako je i sa svim ostalima- Šminkerima i svim takvim đuđama- za njih sam jednostavno ili dosadan ili neugodan za imati blizu. no

Ali unatoč tome, ja nastavljam svojim putevima, nađe se par ljudi koji su slični meni, koji se druže samnom, kojima nisam dosadan.

Ali nemojte me krivo shvatiti. Ovo sam sve napisao informativno. Ništa se od ovoga neće promijeniti, tako će ostati, ja se ne žalim, draže mi je ovako.

Što još reći?
.....hmmm

Tužno je što me katkada moj kompjuter i moja gitara isto ne razumiju. Gitari pukne žica, komp se restartira ili ugine. šmrc

STIPO RULES 4EVER, STIPO IS THE LORD, BITCH!!! smijehsmijehsmijeh

- 22:04 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.05.2006.

Oprema

Dakle, kao što ste već mogli shvatiti, ja sviram gitaru. Sviram je već dugo, nešto manje od četiri godine. Dugo sam svirao na jednoj običnoj, jadnoj klasičnoj gitari, no onda sam kupio još goru električnu. Ta me je služila dosta dobro, više od godinu dana, a u međuvremenu sam kupio i akustičnu. Imao sam i jedno malo pojačalo od 8 vata ali to sam prodao. Dan danas imam Squier Stratocastera i Zoom Fire pojačalo od 36 vata. Slike su dolje.



Kad se danas pitam, nemogu se sjetiti zašto sam isprva počeo svirati... ljudi inače imaju razne motive, ali ja se stvarno nemogu sjetiti... samo znam da danas nebih mogao bez sviranja. Uglavnom sviram rock tipa RHCP, Oasis, Strokes, Cardigans i razne ostale luđačke žanrove-Hives, Garbage, Franz Ferdinand, Incubus, Kaiser Chiefs, Cardigans itd.

Volim i žestinu, onaj osjećaj kada uzmem gitaru u ruke, navijem tešku distorziju i onda udri- ali čak i u tim trenutcima volim nekakvu kontrolu, ne besmisleno udaranje i buku, nego smislenu žestinu. A što se tiče akustične glazbe, nju obožavam. Sviram je kada sam i u društvu, ali pomaže i kada budem sam.

I da, imam gadan problem jer mi stalno pucaju žice a neda mi se ići kupit nove... bang

- 00:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 12.05.2006.

Za ljubitelje jedne glumice

Nemam baš imeđnejšna za post pa ću staviti par smiješnih stvari, uživajte!

Napomena-video možete pogledati a možete i downloadati...

Video nambr one. Lik urla na svoje mačke, ja inače obožavam mačke pa mi je nije bilo smiješno ali budući da im nije ništa drugo napravio, smiješno je, mnogo.

Video nambr zwei. Dečko se igra sa biciklom i događa se nešto loše lud

Treći video. Maca se uplaši i skoči... u
zid.

Zadnji video. Zeko i maca.


Što mislite o Red Hot Chili Peppersima? Neću sad pisati o njima, to kad se raspričam. Oni su mi inače najbolji bend na cijelom svijetu, njih sam prve počeo slušati i njih ću i zadnje prije nego što napustim svijet :D.

Laku noć


- 23:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #