Sehnsucht/Herzeleid

nedjelja, 25.06.2006.

3 godine kasnije (ili prije)

I da, došlo je i do toga... selim se iz svojega stana. Jako sam puno toga prošao u njemu i nedostajati će mi. Ali eto. Stavljam vam dvije slikice, Dino i ja prije tri godine snimili legendarnu sliku, te smo ju danas pokušali rekonstruirati, i shvatili smo da se ništa nije promijenilo. Još uvijek se družimo i još uvijek smo idioti.

Image Hosted by ImageShack.us Prije 3 godine

Image Hosted by ImageShack.us Long live the idiots

smijehsmijehsmijeh

- 02:07 - Komentari (13) - Isprintaj - #

subota, 24.06.2006.

Evo samo se javljam da su mi popravili komp, morao sam potrošiti svoju cijelu ušteđevinu na novi hard disk ali valda će se isplatiti.

- 14:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.06.2006.

Video i komp na popravku



Komp mi je na popravku... šmrc. Sada sam u Županji na drugom kompu, evo stavljam ovaj video od Incubusa i zahtijevam da mi svi držite fige za komp!

- 14:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 13.06.2006.

Slike i pjesme

Nisam mogao otvoriti prokleti blog punih neznam kolko dana! Užas! Ali zato danas stavljam post prije nego što se opet nešto slično dogodi. Dakle evo vam par sličica.

Image Hosted by ImageShack.us Liam Gallagher, pjevač Oasisa, obožavam ga, nosim lennonice poput njegovih (iako ih on nema na ovoj slici) Naravno, njegov brat Noel je isto legenda, no nema baš neke razlike...

Image Hosted by ImageShack.us Noel Gallagher, gitarist Oasisa

Image Hosted by ImageShack.us John Frusciante, o njemu sam već napisao, najbolji gitarist na svijetu u najboljem bendu na svijetu smijehsmijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us Incubus, Neo Metal bend, izdali su 5 albuma i svaki je odličan na svoj bolesno-žestoki način. Incubus RULES

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Graham Coxon, gitarist Blura, on je također jedan od mojih uzora, fenomenalno svira, ima i par solo albuma...



Image Hosted by ImageShack.us Johnov set gitara... moram si nabaviti barem tri od tih, osobito onog telca nalijevo...



Image Hosted by ImageShack.us Moj bratić Vjeko koji me je naučio jako mnogo stvari što se gitare tiče, bez njega nebih bio gitarist kakv jesam danas, svira jako dugo i UBIJA gitaru, evo vam jedna pjesma od njegovog starog benda koji je prestao postojati.

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 09.06.2006.

Pjesme...













Eto stavio sam neke pjesme koje su mi super, poslušajte ako vam se da, brzo se učitava (barem meni smijeh )

Laku noć

- 00:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.06.2006.

Mrš

Crkavam. Sinoć sam se osjećao loše, te sam dobio temperaturu, i onda nisam cijelu noć spavao jer sam išao na wc svakih 15 minuta, dvaput sam i povraćao.

Sad ležim i pijem ledeni čaj, uspio sam se dovući do kompa da ostavim post za sve svoje obožavatelje...

Ajde držite mi fige

- 12:09 - Komentari (8) - Isprintaj - #