Sehnsucht/Herzeleid

subota, 29.04.2006.

Frendovi

Prije svega otiđite ovdje

Htio bih nešto napisati o nekim svojim frendovima. Nikad nisam imao previše frendova, ne zato jer ih nemogu imati, nego zato što mi više prija imati par frendova koje dobro poznajem i na koje se mogu osloniti nego hrpu koju jedva poznajem...

Pa recimo...

Dino (pozor! blog još pod konstrukcijom! smijeh )
S Dinom se družim otkako sam se doselio u Osijek (što je bilo oko 97) Dinoslav je prolazio kroz svašta, slušao je Eminema, družio se sa opasnim ljudovima ali danas se druži sa najgorim mogućim- samnom! rofl Inače, potaknut mojim zanovijetanjem, počeo je svirati isto gitaru i dan danas je metalac da nema opakijeg! (yeah,right) Dan danas ima bend u kojemu je i još jedan lik kojeg budem spomenuo, ali to je sve zasad što se tiče metlice Dine!

Image Hosted by ImageShack.us Jea, jea, Dinoslav svira, opazite tu bujnu kosicu smijeh


Luka (nema on ni inteligencije ni para ni ničeg potrebno da napravi blog smijeh ma zeezam se)

Ista spika ko i Dino, družimo se oko 9 godina, Luka je isto počeo svirati gitaru ali malo kasnije nego Dino, a sada su zajedno u bendu. Luka bi trebao imati traume iz osnovnoškolskih dana jer Dino i ja smo ga nevjerojatno mnogo zezali, a on se nikad nije dao zezat, on bi nam vratio višestruko smijeh Uglavnom, Lukiša nije baš neki u školi ali ovako je baš veseo i prijazan (čitaj- dao bi vam guze za 25 kuna rofl )

Image Hosted by ImageShack.us sexy...

Eva (to je actually blog njene sestre ali... ok)

Eva je dakle, službeno i neslužbeno moja djevojka (moja ženka, moja djeva, meine liebe) I da, jako ju mnogo volim, ona takođe svira gitaru, igra neke igrice koje su meni svetinja (Heroes of Might and Magic 3...) i voli se zezati i sve, sve, sve... cerek Ide u Jezičnu Gimnaziju te se prema tome vidimo pod odmorima... Njoj je urođeno da katkad malo zuji a to često pređe i na mene, pa sve zuji! smijeh Imamo puno toga zajedničkoga, jedino što ona ima puno dužu kosu od mene pa joj jaaaaako zavidim... anyway, ona se ne voli baš puno slikati pa nemam nijednu sliku koja bi uhvatila njenu fotogeničnu ljepotu... (koja se može ravnati katkada i sa mojom smijeh ) kada i ako nabavim, budem je stavio ovđe!

To je sve zasada... budem možda stavio još ljudi al sada drito u krpe idem...

- 23:21 - Komentari (14) - Isprintaj - #

petak, 28.04.2006.

Košuljica i naočale

Ok, sada post zapravo, nisam još skontao sve fore i trikove oko bloga, moram se raspitati.

Dakle. Mnogi se ljudi dosta uživljavaju u svoje idole, pjevače/ice i bendove. Žele poistovjetiti svoj način oblačenja, govor, ponašanje i što ja znam što sa svojim uzorom. Ja nisam takav fanatičan tip ali moram priznati da sam i ja tu negdje. Ovih dana tražim odjeću sličnoj onoj koju nosi John Frusciante u spotu Dani California, dosada sam nabavio sam seksi crvenu kariranu košuljicu smijeh ! Ali ono što me jako mučilo su bile naočale koje sam tražio jako, jako dugo. Lennonice! Osim legendarnog Bitlza koji ih je nosio, našao se tu i pjevač rock grupe Oasis (koju obožavam), Liam Gallagher, koji nosi te naočale stalno, gledam ga u pola spotova, stalno ih ima, a ja ne! I tako, već sam se počeo pomirivat da ih neću naći, kad ono jučer ih dobijem preko najboljeg frenda, koji ih je imao cijelo vrijeme! O jeb... ali bar je potraga gotova, imam Lennonice! Više ih nikada neću skidati, NEVER cerek

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 26.04.2006.

The beginning of a dream...

Ok, još dorađujem blog, tako da je ovaj prvi post samo onako...

- 20:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #