Sehnsucht/Herzeleid

srijeda, 30.08.2006.

The End Is Near

Ljudi, KONAČNO dobivam net!! U ponedjeljak će mi javitit točno kada, ali neće trebati dulje od dva tjedna! Isuse, nisam cijelo ljeto imao net, otkako sam se preselio...

Kada dobijem, onda ću se dopisivati sa svima vama ljudovima i biti ću very happy!

Inače, ovo ljeto mi je bilo dosta sranje... više loših stvari nego dobrih... dida umro, prekid sa djevojkom and many more shit.... jesam spomenuo da nisam imao net cijelo ljeto? Valjda jesam.

Anyway, saće škola i to je užas, mrš.

A vi svi koje vas očekuju dugi msn razgovori samnom, pripremite se.

party mah hrvatska zujo smijeh

- 16:39 - Komentari (28) - Isprintaj - #

subota, 26.08.2006.

Jednog lijepog jutra u 11 navečer

Sad vam bum ispričal šta mi se desilo prije dva tjedna 44

Idem ja ulicom i vidim neki lik hvata bare na bas bubnju, pitao sam ga koliko je sati,
on je izvadio kaktus i rekao Božić. Ja nastavim ulicom, naiđem na 79 jazavca, jedan
od njih se zvao Đuro. Onda sam nastavio pokretati svoje tijelo nizbrdo, štedeći 100%
goriva, ali onda je došo Dino pa smo prestali pecati i ošli kući. 79 dana smo bili izgubljeni
u podrumu baba Rajke, ali onda je dino našao kutiju majoneze pa nas je Fićo spasio.
Vani smo našli Robyja kako leti, pa smo ošli spavat. Kad smo izašli iz wca, došo nam rendgen
i rekao nam: "ja imam rođakinju u Tuzli" onda smo izvadili korektor i ošli na autobus.
92 sekunde smo čekali pol sata da bocwa dođe. I kad je došla, mi ošli a roby je pao i
onda je neznam zašto 33 postao srbija je daleko sam otišao je prije devet dana sam
jeo štakor je dobar prijatelj je pas čovjekov, 99 SRBIJA JE DESNO JE SUPROTNO OD
LIJEVO NIJE DOBRO 77 JE OTIŠAO KUĆI TREBAMO IĆI 55 ŠPEKOZIDNAGRANATA
BANANAIREDOVNICIMAZUTJEBIOPRIJEIJEDNOGDANASVOSVI
PRESTALIPISATISRANJAKOOVOKITAKITATAJEDOBARČOEK77DOSTATIŠINAJOINT

I onda sam se probudio...

ok sada jedan oodličan spot od Garbage, pogledite, stoke jedne.



- 14:48 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 23.08.2006.

The Hodočašće

Dakle dana 17.23. neznam kojegodine smo krenuli u 5 i 90 prema gradu zvanom aljmaš. Proveo sam neprospavanu noć budući da sam sanjao stvaranje buduće bivše SFRJĐ. I tada smo krenuli, kroz maglu, sunce, cestu i prašinu. Pokraj nas su prolazili slovenci i nudili nam kokain ali mi smo ih odjebali jer smo htjeli moliti krunicu na miru. Malo prije Nemetina smo upali u živi beton i morali smo se izvuć tako da smo ošli na govornicu i zvali automehaničare. U Nemetinu smo kupili jednu i po perecu i odmah brzim korakom otišli.

Između Nemetina i Sarvaša jedino što se sjećam je da je robi zapalio petardu Bocwi u majicu, koja je nakon strahovitog vriska srušila robija i iscipelarila ga štiklama koje joj je kupio fićo na dan kad se rodio. Dinoslav je počeo vrištati tačno ispred Sarvaša kada je shvatio da je 20 kilometara udaljen od najbližeg hladnjaka sa baterijama. Smirili smo ga lavandom kad smo ju uturali njemu u usta.

U Sarvašu se nesjećam ničega jer sam na ulazu sela teeeško zamračio. Roby me je držao za rukicu cijelo vrijeme i šaputao:" jebemu, moram nabavit hello kitty novčanik"

Između Sarvaša i Belog Brda je bilo mnogo doživljaja. Bila je to dream team kolona. Na čelu dvije žene, pa ćofi, pa dinoslav, pa ja, pa roby, pa bocwa. I odjednom se dinoslav ukipio i nakostriješio. Uperio je HK-om (homodrkačkim kitojebalom) prema obližnjoj šumici. I u slijedećem, trenutku, poput lijenog gorostasa, izašla je srpska podmornica sa tri periskopa, a na megafon je četnik vikao:"ovo je rutinska provjera srpske treće brigade, pička vam materina! ostanite gdje jeste kako bismo utvrdili vaš položaj!" i onda je srbin izašo van i utvrdio naš položaj "eno ih tamo" nakon toga je podmornica potonula natrag u šumu ami smo nastavili.

Kada smo došli u Belo Brdo, počeli smo pjevati cajke pa smo se upoznali sa vrlo šarmantnom bakicom imenom Membrana Izenbegović. Ona je zapjevala s nama, a fiću je potjeralo srat. Roby je sreo svog dobrog prijatelja Srđana koji je bio 73 godine star. I onda neznam, nešto se dogodilo i svi smo dobili vime 33 špek granata debela ruka

uglavnom

U Aljmašu je Robert nabavio Hello Kitty novčanik, Ćofi se probušio na killericu, dinoslav je zaspo nasred ceste a ja sam ošo srat.

I onda....


I onda.........


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!!

Pisac: ja
Direktor: ja
Izdavač: ja
Čitač: ja i ostali
Stipe Mesić: Srbija
Seks: da molim

ode

- 13:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #

nedjelja, 06.08.2006.

The Cardigans

Sada ću napisati nešto o jednom odličnom švedskom bendu The Cardigans. Nastali 92. godine, izdali su 6 albuma, većinom svirajući pop rock, koji je meni odličan, te prema tome moram stavit video i sliku. Cardigans forever!!!!!!!!!!! (btw, dinoslav ih isto voli)

Image Hosted by ImageShack.us

The Cardigans - Hanging Around

- 03:56 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 05.08.2006.

The Story Is True

Stajao sam tamo, kod vrata. Kod tih prokletih vrata koja su mi prouzrokovala tolike boli, tolike patnje. Gledao sam, pokušavajući pronaći svijetlo kroz mrak. I ugledao sam ju-neonsku svjetiljku, posljednju nadu u ovim trenucima jada i samoće. Krenuo sam prema njoj, moja jeans jakna se lepršala prolazeći kroz struju mraka i vjetra. Krenuo sam prema toj svjetiljci, ubrzao sam, osjećajući nešto. Nakon par sekundi sam ga i čuo. Znao sam da je on. Trčao sam prema svjetlu, ali mrak me je sustizao. Okrenuo sam se u trku i ono što sam vidio me je zaprepastilo. Mračna silueta mi se približavala. Dolazila je sve bliže krugu svjetla neonske svjetiljke, I konačno je stala unutar njega. Ono što sam vidio me je potaklo da pokušam viknuti kroz svoje napaćeno grlo, ali nisam uspio. Moje vlastito lice me je promatralo iz mraka, ali strašnije, izobličeno, nakazno, demonsko. Crne oči su bile ispunjene gorućom krvi, slina bijela i gusta poput kreča se cijedila is grotesknih usta, sporo dahtanje i hriptanje dok su mu nabrekle žile pulsirale... i tada je skočio na mene, a ja sam brzo i svojega unutarnjega džepa izvadio......

Ups krivi blog

no dobro sada mace

- 02:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #