Sehnsucht/Herzeleid

ponedjeljak, 08.01.2007.

Top 10-ovi

Evo ja ću sada stavit svoje top 10-ove, iako vjerujem da je poznato da su te liste dosta neprecizne kad ljudi slušaju puno bendova, i sigurno se mijenjaju više puta mjesečno, ali eto recimo manje-više precizne liste ovdje, što mi je u zadnje vrijeme najjakije!

Top 10 Bendova

1- Red Hot Chili Peppers/John Frusciante
2- Oasis
3- Blur
4- Incubus
5- Rammstein
6- The Strokes
7- Franz Ferdinand
8- The Hives
9- Aus Rotten
10- Gorillaz



Top 10 Albuma

1- RHCP - Californication
2- John Frusciante - Shadows Collide With People
3- Oasis - (What's The Story) Morning Glory
4- Blur - Parklife
5- Incubus - S.C.I.E.N.C.E./Fungus Amongus
6- Rammstein - Sehnsucht/Reise Reise
7- Interpol - Antics
8- The Cardigans - Gran Turismo
9- Gorillaz - Demon Days
10- The Hives - Tyrannosaurus Hives


Top 10 Pjesama

1- RHCP - Otherside
2- John Frusciante - Going Inside/Inside a Break
3- Oasis - Morning Glory/It's Good To Be Free
4- Blur - Trouble In The Message Centre/Girls & Boys
5- Incubus - New Skin/A Certain Shade Of Green
6- Rammstein - Dalai Lama
7- Interpol - Narc
8- The Cardigans - Starter/Hanging Around
9- Gorillaz - O Green World
10- The Hives - See Through Head


Top 10 Videa

1- RHCP - Otherside
2- Incubus - Megalomaniac
3- The Cranberries - Zombie
4- Gorillaz - El Manana
5- The Hives - Two Timing Touch And Broken Bones
6- The Cardigans - My Favourite Game
7- The White Stripes - Seven Nation Army
8- Rammstein - Benzin/Links 2-3-4
9- Oasis - Supersonic
10 - Blur - Girls & Boys


Top 5 žanrova (ovo je rijetka ljestvica, možda zato što sam je sad izmislio :Đ )

1- Rock (u svim oblicima, alternativni, pop, rock & roll, osim hard)
2- Punk (oi, hc)
3- Metal (Neo, Industrial)
4- Funk
5- Electronic


Etogac. Kao gitarist duboko proživljavam glazbu koju slušam, drugim riječima, kontam šta slušam. Od najnježnije ljubavne rock balade do najžešće udaračine, glazba je nešto bez čega se nemože!

Image Hosted by ImageShack.us

- 00:56 - Komentari (41) - Isprintaj - #

petak, 05.01.2007.

Inspiracija 4life

Svako malo dobijem inspiracije pa napišem pjesmu-dvije... ali katkada napravim pjesmu neovisnu o glazbi, ne razbijam glavu sa versovima, chorusima, briđevima... jednostavno pustim da misli lete!

I tako sam ovu napisao... skupljajući par mjeseci života u tih nekoliko stihova

1:58 5.1.2007

Light Memories

I go into the faraway of my thoughts
I know I'll be alone there
I know it's cold out there
And that is why I love it so much

This makes me happy
Being alone with my thoughts
A sweet sound, a gentle word
A memory in the distance

I will cry
But those will be the tears of happiness
Those will be my dreams in the air
Singing, remembering

Staying alive in this world
Being born somewhere else
Her voice echoes in the distance
The wind and the rain carry it away

And I smile in the mist
Knowing that I will get lost again
And when you realise what you've done
I will be too far away to catch

Don't miss me
Don't think about me
The shadows go away
There's only light left now

I smile into the face of the weak morning sun
I watch you searching
I feel the bite of the cold breeze
And I worry no more

The doubt is gone
There's only peace in my mind now
Every sad thought fades
And I learn to love again


Image Hosted by ImageShack.us

Robert Grubačević se vraća u Osijek u Nedjelju ovoga tjedna

- 02:06 - Komentari (15) - Isprintaj - #

utorak, 02.01.2007.

Etogac

Prošla nova godina... riječi su suvišne! smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Živjeli u 2007. !!!! smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

- 02:22 - Komentari (13) - Isprintaj - #