Sehnsucht/Herzeleid

ponedjeljak, 19.02.2007.

"A paper and a pencil, the best friends I got" - JF

Siguran sam da puno ljudi ima neke svoje bilježnice ili slično gdje zapisuju pjesme... ja sam inače pisao na kompjuter, ali tada sam počeo prepisivati pjesme u jednu meni dragu knjigu te nastavio pisati u nju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pisanje pjesama mi je nešto posebno... kasno u noći prije spavanja... tijekom dana... ma bilokada, volim pisati pjesme, i prelijepo mi je kada te osjećaje i misli mogu pretočiti u pjesmu, u glazbu!

Čudo je što jedna gitara, jedna knjiga, jedna kemijska i puno mašte i osjećaja mogu učiniti...

PS- volim čašu vode, srneći hrbat, svoju djevojku, super maria, štimer, kosu, muške tange te roberta


- 22:31 - Komentari (18) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.02.2007.

Neda mi se pisati kada ova pjesma odražava dosta toga što bih htio reći...

Oasis - Rockin' chair

I'm older than I'd wish to be
This town holds no more for me
All my life I've been trying to find another way
I don't care for your attitude
You bring me down I think you're rude
All my life I've been trying to make a better day

It's hard enough being alone
Sitting here by the phone
Waiting for my memories
To come and play

It's hard enough sitting there
Rockin' in your rockin' chair
It's all too much for me to take
When you're not there

It's hard enough being alone
Sitting here by the phone
Waiting for my memories
To come and play

- 21:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 06.02.2007.

Žena sa najljepšim vratom

Nema tu rasprave.
Bez nje bih bio siromašnija osoba.
Bez nje ne bih bio ono što danas jesam.
Ponosan sam i zahvalan što ju znam svirati!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikada se nisam furao na sviranje nekih, vau, super gitara poznatih marka i takve svinjarije, više sam onaj tip "daj bilo što što svira" smijeh Iako sam imao nekih trenutaka kada sam htio recimo nabaviti neke od gitara što John ima, jednu od ovih tude

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ali prošlo je to i sada fino imam svinjariju od gitare, ali barem svira smijeh

I sad, moji prijatelji znaju da nisam taj koji će se preseravat, ali nema smisla za preveliku skromnost. Činjenica je da sviram dosta dugo gitaru... počeo sam u privatnoj glazbenoj školi, no to nebi bilo dovoljno, i moram zahvaliti mom bratiću Vjeki što me je naučio pola toga što danas znam. On je inače meni pojam svirača, i nisam upoznao nijednog gitarista koji bi se s njim mjerio...

Jako me živciraju spike "ovaj svira bolje od tebe, ja sviram bolje od njega, ja znam ovo, ljestvice, solaže, ritam, vamo tamo" Istina je da neki znaju svirati bolje od drugih, ali nema smisla za djetinjastim prepucavanjem! Ja nisam nikada izrugivao manje sposobne svirače, i ne planiram, no šteta što ima ljudi koji rade drugačije...

Uglavnom, sretan sam što sam došao do razine gdje mogu svirati za bend, za glazbu ali i za vlastiti užitak, sam u sobi, daleko od ljudi koji misle da se kurčim

da da da

i želim konačno ozdravit!
Jesam spomenuo da volim svoju djevojku?

- 20:46 - Komentari (22) - Isprintaj - #