Sehnsucht/Herzeleid

nedjelja, 31.12.2006.

I tako...

Eto... i tako dolazi nova godina...

Al to se sve ipak preuveličava... nema neke užasno velike razlike između danas navečer i sutra navečer. Nema nikakve posebne promjene, nečega što bi značilo, jea, novu godinu...

Al nemam baš ni razloga žalit za starom... više mi se sranja dogodilo ove godine nego dobrih stvari... iako je bilo par dobrih stvari... većinu stvari pamtim po datumima... 17.3 .... 14.10... bilo je lijepih trenutaka...

Ali puno je sranja bilo... čak i previše... ali ostavljam to iza sebe, boli me briga... možda će biti bolje!

Svima ostalima ajd sretna vam Nova, i novi post dogodine! smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 00:47 - Komentari (17) - Isprintaj - #

četvrtak, 21.12.2006.

2 mjeseca, 7 dana

Prekidi nikad ne postaju lakši...

Nema smisla tugovat, nema smisla očajavati...

Ali nema ni smisla nastaviti...

Rammstein - Amour



Love is a wild animal
It breathes you it looks for you
It nests upon broken hearts
and goes hunting when there are kisses and candles
It sucks tightly on your lips
and digs tunnels through your ribs
It drops softly like snow
First it gets hot then cold in the end it hurts

Amour Amour
Everyone just wants to tame you
Amour Amour in the end
caught between your teeth

Love is a wild animal
It bites and scratches and steps towards me
It holds me tightly with a thousand arms
and drags me into its love nest
It devours me completely
and retches me back out after many years
It drops softly like snow
First it gets hot then cold in the end it hurts

Amour Amour
Everyone just wants to tame you
Amour Amour in the end
caught between your teeth

Love is a wild animal
You fall into its trap
It stares into your eyes
Spellbound when its gaze hits you

Please please give me poison


Image Hosted by ImageShack.us

- 00:14 - Komentari (14) - Isprintaj - #

četvrtak, 14.12.2006.

RHCP u Hrvatskoj!!

Objavljena je peticija za dolazak Pepersa u Hrvatsku!!! Ima oko 800 glasova a treba 10 000!

Evo vam link pa potpišite, ja ću vam biti neizmjerno zahvalan, a i još par ljudi, siguran sam!

RHCP 4EVER

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:43 - Komentari (22) - Isprintaj - #

utorak, 12.12.2006.

Glazba...

Zadnjih par postova su mi bili poprilično neozbiljni smijeh pa ću ajde sad nešto normalno.

Davno davno, kad sam tek nabavio prvu električnu gitaru, razmišljao sam kako bi bilo super praviti svoje pjesme... i eto skupljajući informacije malo po malo, nabavio sam skoro sve potrebno da napravim mali kućni studio! I tako sam napravio tri pjesmice, instrumentale, programirao bubnjeve, i nasnimio gitare. Nema vokala, jer nemam dobar mikrofon, a i kompjuter mi jako zuji, znači ako bih čak i imao dobar mikrofon, morao bih snimat što dalje od kućišta, a to je slabo izvedivo.

I tako ja napravih tri pjesme, instrumentalne su, iako sam smislio vokal i sve, samo moram negdje snimiti, ako ih hoćete čuti, javite mi se na msnu, jer ovak bi mi neki zli ljudi mogli ukrasti i reć da je njihovo, a ne moje, a to bi bila laž jer je moje a nije njihovo, majku im njihovu.

Glede glazbe općenito imam mnoge uzore, ali glede sviranja gitare i stvaranja glazbe, imam samo jednog uzora- Johna Frusciantea. Fora je u tome što 80% peppers fanova nije čulo nijedan njegov solo album (ja ih imam sve). Ja volim Johna jednako kao pepperse, tako da neznam što bih izabrao kad bih morao birati između RHCP i Johna...

Neznam jesam li uspio u ove tri skladbe napraviti nešto što bi se moglo zvati glazbom koja ima utjecaj nekoga ili nečega, ali nadam se da jesam...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 21:06 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 06.12.2006.

Da

Eogac ja mal videa stavio iz osnovne, davno je to bilo i još sa mojim sranjem od mobitela koji je prošli prvi maj završio u Dravi... smijeh probajte skontat stranicu, nije tolko zbunjeno, a i nisu velki fajlovi

Bacanje torbe
Bacanje torbe 2
Robi pravi neku idiotsku facu
Dino polugol
Stjepan Topolovec strašni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 22:06 - Komentari (19) - Isprintaj - #