ovo je potpis

03.07.2010., subota

Mondial


Kad je ono prije par tjedana Francuska izbačena sa Svjetskog prvenstva u nogometu 2010 godine, dala sam si malo truda pa sam se uključila u aktivne novosti ove zemlje. Naime, još uvijek ne čitam lokalne novine niti (puno) pratim TV, tako da me aktualnosti mahom zaobilaze (ili ja njih?).
Imam taj običaj već dvije godine i živim pod parolom "Ništa mi neće ovi dan pokvarit'... ni generali ni ružni političari..."

digresija: tako sam sa mamom pričala lani nešto na telefon i ona kaže "Jesi vidjela Obamu?"
kažem ja: "Kakvog Obamu?"
kaže ona: "Pa Obama ti je u Parizu, bio je tu-i-tu"
kažem ja: "Pa kad je došao?!"
kaže ona: "Pa danas je otišao, bili su ti tamo, šetali kroz cijeli grad, bio doček"
kažem ja: "?! %#%# ?!"
kaže ona: "Ajde molim te, ja iz Mostara znam u kojem je restoranu jeo tamo, a tebi ispod prozora prošao pa ne znaš"

zubo

Ok, istina, priznajem. Tako je i bilo.

O čemu sam ono počela... da.
Dakle, Francuska izletjela sa SP kao s nokta, skoro cijeli svijet se radovao tome (obzirom da su i upali via - rukomet). I malo ti se ja raspitam okolo kako su Francuzi reagirali na to.

79% Francuza nije ni bilo za to da ekipa uopće dođe na SP!

100% Francuza je osjećalo iznimnu sramotu kad je ekipa pala na ljestvici, završila kao zadnja u skupini, kad je izašlo prljavo rublje iz svlačionice, umalo tuča u autobusu.... i tako dalje.

Ma, nekako bi oni i podnijeli poraz, u to sam sigurna. Sport je sport.
Ali, sramotu?! Nikako.

Jer već sam pisala, oni ne moraju biti najbrži. U njihovom je mentalitetu da budu najbolji. Ili, kad je o sportu riječ, najdostojanstveniji.

Obraz im je donekle vratila talijanska ekipa koju je pobijedila jedna mala (za mene velika) Slovačka. Ipak su Francuzi izgubili od Meksika, a na prošlom SP su bili drugi na svijetu.
Ajde, bar, nisu izgubili od debitanata i nisu bili aktualni prvaci.
Huh. mouthwash


Al uglavnom.

Ispod tornja, na Trocaderu je postavljen ogroman ekran na kojem se prate utakmice. Ljudi ima i po kiši i po suncu, uvijek je puno. Atmosfera je prava starinska (pri tom mislim na navijanje i pjevanje, bakljadu i ostalo - BEZ vuvuzela).

Sa par slika ću vam prenijeti atmosferu utakmice Španjolska - Portugal.



računajte da je ovo bilo već drugo poluvrijeme, i da je bilo oko 21:30 uvečer. A dan. Ne tražim ništa, samo se hvalim.





bilo je i neznatnog probijanja ograde



ali, milicija trenira strogoću (uo - o)



zatišje pred buru



i Španjolska prolazi dalje.

Ako ste bili u blizini i ako ste vidjeli "onu malu u kockastoj majici" - e, to sam vam bila ja. wave

Bilo je veselo, zanimljivo, još bolje gledano iz daljine.

A što će biti u finalu - ne smijem ni zamisliti.


- 14:25 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


dodaj rss

Komentari On/Off

dan po dan

donazuli@gmail.com

donazuli@gmail.com


page counter