11

petak

rujan

2015

you can do it

Čekam te Marine, čekam. Piva je tu, barem za mene jer ti ne smiješ pit za tebe ima vode, grickalice su isto tu kao i dekica jer je baš nekak jako zahladilo. Uglavnom sve je spremnooo i čekam te. I ne moraš ništa govoriti jer sve znam. Znam da nekad znam bit gruba prema tebi i da ti znam svašta reći, ali jbg kad me tako lako izbaciš iz takta. Ja si jednostavno ne mogu pomoći, eto. Šta ja mogu kad mi je takva narav. Znam da ti zamjerim svašta i ne puštam to dugo, dugo. Sve znam. Ali i stalo mi je to isto znaš. Ne bih te tu sad čekala da nije tako. Davno bi ja tebe otkantala i poslala u k… Ali eto tu sam. Ja sam uvijek tu da ti kažem ajdeeee you can do it Marine. I da mene samoo malo poslušaš bolje bi ti išlo na poslovnom planu. Vjeruj mii znaam ja šta pričam :P

Zato te danas molim samo polako i koncentrirano. Veliki je zadatak ispred sebe, jedan koji nikad dosad nisi uspio riješit. Imao si 13 pokušaja i niti jednom nisi bio niti blizu riješenja. Svaki put si mi popio toliko živaca s tim, ali jbg tako je valjda moralo biti. Uglavnom ja sam tu ispod dekice sa pivom u ruci i grickalicama koje sam već napola pojela. Daljinski je isto tu kao i eurosport. Marine ajmo ako negdje možeš dobit Noleta onda je to ovdje na us openu. Sretnoooo Mrnja sretansretan


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.