21

petak

kolovoz

2015

Prelako...

Čekam da me prođe.Da samo ode od sebe nekako. Koliki je vremenski rok da ljubav prema nekome nestane, da se ispere u potpunosti? Da kada ustaneš ujutro ne osjećaš ubrzano kucanje srca jer toga nekoga nema i onda ponoviš taj isti scenarij navečer kad legneš u krevet. Koliko izgubljenih sati razmišljanja o tome što je moglo drugačije je potrebno? Koliko stvari mora proći, a da ja ne pomislim ehh da si sada ovdje pa da ovo skupa doživimo. I da se ne pitam da li ti ikad razmišljaš o meni ovako kao što ja razmišljam o tebi. Koliko toga je potrebno, jebem mu više. Reci mi rok pa da znam koliko ovo sranje može trajati. Netko mi je nekad rekao sve je u tvojim rukama. Odluči kako ćeš, kada ćeš i zašto ćeš. Ta pravila za srce ne vrijede i nikada nisu vrijedila. Njega čak i ako ne pustiš ono bira po svom. I možeš ti tjerati po svome koliko god hoćeš, ali njegova je zadnja. Srce ne igra na kartu vremena.

I da ti mogu nešto reći za kraj, da si sada ovdje rekla bih ti... Hodaš svijetom tako nesvjestan koliko se lako u tebe zaljubiti.





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.