12

petak

lipanj

2015

Misli

Ne napišem dugo ništa na blogu i onda se danas odlučim po ovoj vrućini koja ne popušta uz bocu mineralne sjest za komp i napisat nešto. Tek toliko da dam poneki znak života sretan

Dobro čitam ljude. Znate kako kažu svako cigo svoga konja hvali.
Prvi dojam me u devedeset posto slučajeva ne vara. Ponekad je malo neodlučan i treba malo više vremena, ali ako ga pustim da odradi svoje bez ometanja pročitat će osobu jako dobro.
Znam do koje granice mogu sa nekim ići, u kakve razgovore se možemo upuštati i kojih tema se možemo dotaknuti. Odlično je kada te netko iznenanadi, pa netko s kim si mislila da ne možeš pričati o ljubavi, problemima na kraju ispadne osoba od itekakvog povjerenja. Najgore je kada se dogodi obrnuto pa netko tko je trebao bit osoba od povjerenja postane najveći stranac na svijetu u situaciji kada bi ti trebao biti najbliži. Jebiga valjda je to život kako bi neki rekli, ali je to gorka pilula za popit.

Što je moj prvi dojam rekao za tebe? Moj prvi dojam je bio oboren s nogu kada si ti u pitanju. Sve je bilo na mjestu, sve kockice su se posložile savršeno. Nije bilo razloga da ti ne vjerujem jer je tvoj način razmišljanja bio vrlo blizak mome. Došli smo do toga da skoro ništa nisam krila od tebe. Sve što mi je bilo na pameti sam ti rekla i mogli smo se zajebavati satima na istu već sto puta prožvakanu temu bez da ona i u jednom trenu postane dosadna. Takva osoba se definitvno ne sreće svaki dan.

I onda se nešto promijenio, nisam točno sigurna što. Znam samo da sam ti u jednom trenutku postala manje bitna. Nije se dogodilo ništa epskih razmjera u našem odnosu. Način komunikacije je ostao poprililčno jednak, ali sitnice su govorile da to više nije kao prije, barem sa tvoje strane. Dugo sam se borila i još uvijek se zapravo borim sama sa sobom da izađem iz starog filma i da prihvatim da nismo više isti kao prije. Sto puta mi je došlo da kažem fuck that shiit i da dignem ruke od svega jer kao što sam rekla u jednom od prijašnjih postova čekanje i strpljenje ne ide dobro uz moju nemirnu narav. I da je netko drugi u pitanju, bilo tko drugi vjerujem da bi to već odavno napravila. Što me spriječava da to napravim s tobom? Ne znam niti sama.

Samo znaj jedno, nikad nisam bila niti ću biti spremna na mrvice sa nečijeg stola, to zaboravi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.