utorak, 15.05.2018.

choose life

kad se sjetim...suza krene! u svitanje sam ložio Zubakovu benđolu ka jugu. kretao na proslavu oluje u Čavoglave. u planu je bilo i stić na borbe bikova gdje smo morali snimat novu reklamu za žuju. na Lučkom pokupim nekog klinca na štopu. ubio me pričom:

-mog djeda su ranili u skupštini 1928. jer on je rekao jednom korumpiranom političaru: nemojte biti korumpirani!vi ste gospodine korumpirani!
-mali s čim se baviš ti u životu?
-pa trenutno sam nezaposlen, ali to zato jer nisam uhljeb hdz-a i sdp-a

u podne smo bili na Boraji. autohtoni hrvatski jaganjac-biblijski motiv, taman je skinut sa ražnja. lički krumpir. salata od radiča i kuhanih jaja. ovaj isposnički način života mogao bih ponekad prihvatiti kao konačan. jednom kada kopačke okačim o klin, nastanit ću se negdje na Svilaji i kontemplirat o povratku iskonskim vrijednostima života, upriličavat staroslavenske paganske običaje i pljačkat srpska sela. do tada moram još poneku sitnicu obavit. kao što je pomoć ovom mladom čovjeku da povrati vjeru u ovo sirovo društvo. zovem u vezi posla:

-De si Klem, kleme ti ne palile terenca!
-De si Dože stokokradico iredentistička!
-Aj uzeš'ćeš mi jednog mladunca na praxu malo u te tvoje zaštitare.
-Može ako nije peder!
-Aj šta sereš? bar ćeš konačno imat nekoga ko zna čitat i pisat
-Ma nije bitno šta je! samo dok je katolik!
-Kaže da je bio pa se ispiso. ima, kaže, potvrdu

presreću me hell's angelsi od Navojca na izlazu iz Šibenika. tu je i Vjetar u kosi.

-De si Aco nediljo!
-De si Dože kućo!
-Aj mi pričuvaj dete na jedno 15 minuta

Noć me hvata, a nisam ni u Kaštelima. potaknut svojim dobročinstvom, dovoljno egološki osvješten bacam se s banđijem sa šibenskoga mosta. jer život je jedan i nemoj ga trošit na zapošljavanja. naći posao malome Pernici bio je mali korak ka boljitku, ali velik na šibenskom mostuuuuuuuuuuu
- 18:55 - To te ja pitam (2) - Print - #

Design @ by:Nisa