nedjelja, 05.02.2017.

modni ris

Sutradan se dižemo rano i idemo u lov na risa. Ovdje u okolici Čabra ima još samo jedan primjerak i to su mu tragovi viđeni gore na onom zavoju di je zagino dimnjačar iz Kapelskih kresova. nije li to uzbudljivo Marcuse? posluži li vrijeme i sreća, danas ćemo presuditi vrsti u habitatu! Marcus postiže erekciju. Podučavam ga na licu mjesta pravilima stare goranske igre Jebi bukvu. Marcus ne pita šta košta. Taj se macan mora nać u kolekciji.

-khm, velim, tog risa treba najprije locirati, identificirati, ucmekati, transferirati.
-aj ne seri tolko, nego pevaj?

Istrijani idu za nama mamurni kroz šumu. dobro da nisam sinoć pio onaj toxični urin kojeg nazivaju malvazijom. lobiraju da im sredim taj teran:

-ajma porko dicere, mi smo već učinili etikete i ki će nan to platiti? vero mi ne gremo delati još jedan marketing, aj ne porki gnjus!
-hote si boga ženiti muoji! ću ben kušeljati z Melanijom, pak ćemo viti...

za to vrijeme Marcus siše lozu iz čuturice. prvi put u životu prolazi kroz šamansko iskustvo goranske gljive muhare. zanemaruje zlatno pravilo po Castanedi-kad si naoružan i drogiran, razmisli prvo- spazio je risa u grmu. s junačkog ramena za tandžaru se maši te opali 2 hica u grm. Iz grma iskače modni mačak. skiči ko da ga škope Uzbeci. u velikom sam problemu. srećom, iz pravca Like dopali Todorić u Kiowi. snimi me i spusti se na 5 m od tla. viet kong scena. elisa stvara vrtloge u travi. fale samo stonsi. kažem:

-de si druže direktore! znam šta tražiš, al taj ris je moj i božji!
-hehehehe, vidićemo još Tripčiću!vidi ovo
(šalje mi sliku prepariranog risa u kuriji)
odgovaram:
hahahahaha to si unuci mazno hello kitty? ovakvih smo ja i Nadan kokali svaki dan dok si ti drogirane medvjediće po Velebitu tamanio iz trećeg hica ;)
todorić retweeted: Lol
ja: nego daj mi povedi ovog risa na najbližu hitnu da mu povade olovo iz bulje
todorić: kojeg risa!!??
ja: modnog
- 01:18 - To te ja pitam (0) - Print - #

Design @ by:Nisa