utorak, 29.10.2013.

Brodsky pod

Neki dan sam izišao u prirodu. Nije nebitan podatak da sam obukao neki
levis 500 kec i cipele. Kao takav, osjetio sam se u prirodi uljezom.
Kad ideš u prirodu jednostavno moraš obući trenerku i patike.
Imam cijelu lepezu tih opsesija...manijakalno perem ruke, gotovo nakon
svakog doticaja s neč(k)im.
Kada putujem vlakom gledam kroz prozor i odaberem neku mrlju na
prozoru i onda njome kao s kakvim kursorom vozim slalom među
banderama?!
Ne daj blože da mi noga kroči van bijelog polja zebre ili van kakvog
kvadrata na popločanoj ulici.
Ne smijem pročitati iste novine u 2 grada. Porazilo bi me to.
Ako mi želite zlo, najbolje vam je da probate sa vatom ili stiroporom.
Prizor dodira vate prljavim rukama gotovo mi je jednako jeziv kao i
scena iz Toma i Jerryja kada siroti Tom kliže noktima po zidu do
poda na kojemu ga čeka onaj preglupi Bulldog.
Volim lagat da sam nekoga vidio negdje. Iz čista mira, bez ikakvog
racionalnog razloga.
Volim osjetiti miris svog vjetra u prostoriji sa svježe montiranim brodskim
podom. Volim miris Castrola i paljevine zimi. Kao klinac sam sačekivao
autobuse da mirišem paljenje.

Inače sam skroz normalan. Ne odudaram ni od kakvih udjela u ogromnom
postotku većine. Običan čovjek, običan potrošač, običan nogometaš i
običan vinski komercijalist. Što bi rekao Ivan Slamnig:

A ROMA ALLA ROMANA

U Stocu jedi tovna ovna
u Wallstreetu se hvali kintom,
žonglerka neka ljubi klovna,
a šinto nek se ženi šintom.

Kad strana smrtnih zvana jača
- a bili knezi ili sebri,
opredijeli se za mustača
podnosje onda ni ti ne brij.

Bjelina puti kad se časti
kćer šetat vodi za mjeseca.
Kad štuju ljude crnje masti
na žar je daj ko pogan sveca.

U Alma-ati Alma-otac,
a u Osijeku budi Osječan,
sa tatom tat, sa platcem - platac,
O kako divno biti prosječan!

Nikad pod zvjezdama manji, probijam se kroz život nastojeći izbjegavati neugodnosti:

Ne branim napadnutog gaya na cesti. Ne dajem milostinju djevojčici koja prosi.
Ne suosjećam sa potlačenima. Čitam samo novine i portale. U šeru sam koeficijenta
najvećih gledanosti-gledam dnevnike i soap opere, nogomet. Navijač sam jednoga
od dvaju najjačih klubova. Glasač sam vladajuće stranke.

Ponekad samo...kada nađem se sam na cesti ,u gluhoj noći...uzmem sprej u ruke
i nacrtam kukasti križ na zidu sveučilišta.


- 22:02 - To te ja pitam (6) - Print - #

Design @ by:Nisa