srijeda, 25.09.2013.

ZADNJE MJESTO na kojemu biti

Htio sam danas pisati o Cannabis sativi.
O njenom multi-terapeutskom učinku.
O mirisnoj masnoći THC-a...

68-aši su se onomad ševili u blatu i slavili taj čudesni cvijet,
ali došavši na vlast, ta ključna generacija iz 20-og stoljeća,
nije učinila ništa posebno da se toj biljci vrati njezin bio dignitet.

Još uvijek je nazivaju drogom, izjednačavaju je u zakonima sa
raznim kemijskim smećem, heroinom, kokainom...

No, ne mogu im suditi zbog toga jer vidim da sam i sam ,tokom
godina, u bitnome promjenio stav oko legalizacije. Mislim da bi
najveća glupost bila da se tu biljku učini dostupnom svakome.
Iskustva Amsterdama govore da se uređivanjem njenoga prometa
i kontrolom prodaje, postižu sjajni rezultati što se tiče organiziranog
kriminala koji od momenta kada država uzme kontrolu, nema na tom
tržištu što dalje tražiti.

Trava u Hrvatskoj je imala golem utjecaj na društvo. Vjerovali ili ne,
ali trava je ovu državu spasila od socijalnih nemira. To odgovorno
tvrdim i spreman sam braniti tu tezu pred Draženom Lalićem ili
pred Aleksandrom Štulhoferom (koji mi je ionako dao trojku;).

Kao klinci smo, nezadovoljni i bijedni, sastajali se po rupama i
pušili (što jedna baba od mog frenda kaže) džoinat. Razvijali smo
nekakve vizije o tome kako je petokraka zvijezda ustvari cvijet
marijuane. Prema toj viziji ilegalci SKOJ-a su ustvari bili dileri
pljuge oko koje se razvila cijela ideologija.

Kada malo bolje razmislite...Che gue vara, hippy pokret, Mano negra...
sve je to jedna naduvana banda! i
...i 2.svjecki rat uopće nije bio to što je bio ,nego je bio sukob cugera i
alkoholičara sa Churchillom na čelu, protiv naci kokainomana Hitlera,
uz hladni "on the rocks" rat sa duvačima Staljinom i Maom.

Znači vi koji zamjerate Hrvatima pasivnost na državno tlačenje, okrivite
slobodno ovu biljku ,nakon uživanja koje su ulične frke zadnje mjesto na
kojemu biti.

- 14:24 - To te ja pitam (8) - Print - #

Design @ by:Nisa