četvrtak, 05.09.2013.

USPAVATI ANĐELA

Možda već za koju minutu će doći po pare.
Nešto mi čudno ključa...nisam navikao gledat ovakve balončiće...?
Reći ću mu da...jebote nemam pojma šta ću mu reć? A i neće ga zanimat...
uopće. Sve što više ne dolazi, znam da će sigurnije stići...kada bi bar zaboravio
ili da mu se nešto desi putem...jebote koliko sam zabrijao kad mu želim zlo?
Ma znaš šta, ako bude puno srao opalit ću ga šipkom po glavi...odrobijat ću ga
i bok...riješiti i sebe i društvo...učiniti konačno nešto korisno sa sobom-ubiti
agresivnog dilera...

Svi su puti gospodnji, ali od Gospoda što si dalje, kantuni su sve mračniji i
više je na tebi...nego na njemu...samo me sjebala ta komuna. Bio sam čist
kao zrak jebote...nije mi ni padalo napamet i onda je umrla ona, a ovaj gad
me došao "utješit" dopom. Neću ga ubiti...dobro znam da neću, ali ne zato
jer sam dobar u srcu, nego zato što sam pička. Heroin je toliko izbrisao moju
ličnost da nemam ni fasadu...to jest imam, imam lice na koje će za koji tren
sjesti njegov šamar...

Čujem lajanje vučijaka u zgradi do moje. Njemački ovčar nepogrešivo njuši
uhodu...svaki puta kada taj zalaje, ja znam da je netko došao po drogu.
Sad, čim namiri tu izgubljenu dušu, proći će do mene po te pare koje sam
jednostavno zapio. Uvjetno rečeno, zapio...hehe...i nije neki fol...

a da se bacim kroz prozor?

Pa preživim sav skršen...pa mi daju morfij...ma taj morfij njihov 5 para ne vrijedi,
medicina čista...uzmu sav gušt i puste supstancu...čisto ono-painkiller...da ti
zamaže oči...danas mi je pričao Ifo da je čitao u 24 sata...u kakvo kljucanje?
Ne mogu spojiti dvije riječi...

Ima li stvarno smisla sve to skupa? Pretpostavimo i da se jednoga dana totalno
izvučem, ali sama pomisao na to...možemo se mi lagati, ali...znamo dobro da
smisla...nema.

* * *

Tko bi rekao da nastavak ove priče pišem nakon dvije godine i 4 mjeseca?
Sjedim sa suprugom i kćerkom Janom za stolom ... ručamo juhu sa noklicama,
peperonatu i zatim mramorni kolač...i da me pitate sada...nemam pojma
kako se završila ta večer...vjerovatno sam i dobio tih batina, da li je bitno?
Za cijelu priču?

Sada mi treba samo priča koja će večeras uspavati mog anđela.



- 02:11 - To te ja pitam (19) - Print - #

Design @ by:Nisa