četvrtak, 13.06.2013.

SOUTHERN EXPOSURE

Eko lipi muoji, da kušeljamo malo po istrijansku...da vas anke ja navadim jeno malo aš svi kajkavci i dalmoši kušeljate
po svoju na blog hr-u. Smo se kapili?
...a da rabi, ne rabi ma stešo bin stija reči vo:

(Spigovskom transformacijom, prelazim u književnu hrvatsku naraciju...u maniri kao Kajin-prva pratilja Istre;)

Ako Vas ikada preko Učke (vrle gore;) nanesu Vaši puti, priehavši u Istru, a ne vidjet Svetoga Vinčenta, ekvivalentno je
ne sresti se s Papa Franjom u cijelomu Rimu. Savičenta oliti Svetvinčenat iliti San Vincenzo je mjestašce u srcu
Istre kojega kada bih uspoređivao s ikojim drugim ,bio bi to svakako Sicily/Alaska/USA.



Čim izađete iz vašega veihcleta/vozila i kročite na drevno igralište kastela Grimani život će se rapidno usporiti u vremenu.
Misli će Vam nepovratno odlutati i osjećat ćete se ... zabrinjavajuće smireno...;)

1485. je na ovoj livadi bila fešta povodom otvaranja dvorca...di sam bio??!!



Na savršeno pustom trgu, osjetio sam svu njegovu, felinijevsku filmičnost. Poznat Vam je ovaj trg?
Ako ste gledali Maršala Vinka Brešana, onda bi Vam trebao biti...



Bje subota pred podne i kao u svakome snoviđenju...banuh pred crkvu



a baš sam stigao dobro jer...



Legendarna ošterija Ćuk u Savičenti bila je poprištem mnogih pjesničkih obračuna i terevenki. Oba Maružina i Franci i
Orlić i Obrovka i Obrovac i tko sve ne, je oduvijek dolazio u Savičentu, meku istarske poetike i duha. Stripovski ambijent, vidljiv je svuda...



Baš, vržmo reći, zbog svega toga, Savičenta je danas domaćin festivala modernog plesa, ali i prapočelo Šikuti machinea.
Radi se o art projektu kojega je teško sada opisati, ali spomenut ću njihov video rad Vogrda. Naziv su odabrali po istoi-
menoj livadi na kojoj Darko Pekica,( inače komični kolumnist u Glasu Istre), čuva krave kojima čita Vlati Walta Whitmana.
Upsss sad sam možda već previše i rekao...svakome na blogu preporučam da pogleda njihove radove na you toubeu.

Napuštam najzad, Svetega Vinčenta. Očekuju me u sljedećem broju ...templarski vinogradi Vižinade.
Preko Bala i Kanfanara ili na Smoljance?

Ave Savičenta! Sapienti sat;)




- 07:29 - To te ja pitam (26) - Print - #

Design @ by:Nisa